כמה עולה תקליטן למסיבה?

תקליטן

ממש כמו שכל בית צריך מרפסת, כך כל מסיבה צריכה תקליטן. אחרי הכול – מסיבה בלי מוזיקה שמתאימה לקונספט היא לא מסיבה, וכדי שזו אכן תהיה מוזיקה מתאימה, אתם צריכים לעשות בחירה נכונה של תקליטן למסיבה. אז אם אתם מארגנים מסיבה, במאמר זה תמצאו את כל הטיפים לבחירה נכונה של תקליטן, וגם טווח מחירים, כמובן.

השלבים בתהליך בחירת תקליטן

כדי לבחור תקליטן למסיבה שינגן את המוזיקה שמתאימה לכם ולאורחים שלכם, ידע בדיוק איך לעשות את המעברים בין השירים ויהיה מוכן גם להפתעות ולבקשות מהאורחים – כדאי לנקוט בכל אחד מהשלבים הבאים:

  • בדיקת רישיון – לא משנה אם אתם צריכים תקליטן למסיבה קטנה או לחתונה, חשוב מאוד שזה יהיה תקליטן שיש לו רישיון עבודה. תקליטן כזה עובד בפיקוח, וסביר מאוד להניח שהוא יודע מה הוא עושה.

 

  • המלצות – כדאי מאוד שהתקליטן למסיבה שתבחרו, יהיה תקליטן ששמו הולך לפניו ושיש עליו הרבה מאוד המלצות. נכון, המלצות לא מבטיחות שבאירוע שלכם לא יקרה משהו שעוד לא קרה מעולם, אבל היא בהחלט מקטינה את הסיכוי לכך, ומגדילה את הסיכוי לכך, שלפחות מבחינה מוזיקלית – האירוע שלכם יהיה מושלם.

 

  • פגישת התרשמות – לפני שחותמים על הסכם עבודה, חשוב מאוד להיפגש עם התקליטן המיועד כדי לראות אם אתם משדרים על אותו גל, תרתי משמע. אחרי הכול, אם מדובר בתקליטן שמנגן בעיקר סוג אחד של מוזיקה, שאינו הסוג שמועדף עליכם, סביר להניח שהעבודה על רשימת שירים מוסכמת (ושיש לו במאגר) תהיה משימה קשה הרבה יותר. מעבר לכך, גם אם הסכמתם על סגנון מוזיקלי ויש לכם אפשרות להרכב רשימת שירים מדהימה, חשוב מאוד שתהיה בין הצדדים כימיה. אם אתם לא מצליחים לדבר באותה שפה ויש "תאקלים" וקשיים במהלך הפגישה, עדיף להגיד יפה תודה ולהמשיך לפגישה עם התקליטן הבא.תקליטן

 

  • מחיר – כמובן שגם המחיר הוא פרמטר חשוב לבחירת תקליטן למסיבה, אולם צריך לקחת בחשבון, שלפעמים הכי זול הוא גם הכי יקר. אחרי הכול, נניח שתבחרו בתקליטן שהציע לכם את ההצעה הזולה ביותר, ובסופו של דבר ינגן שירים שלא בחרתם, המעברים בין השירים לא יהיו חלקים (בלשון המעטה) ולקינוח – מערכת ההגברה תתקלקל – הרי שתצטערו על הרגע שבו בחרתם דווקא בו, ולא שילמתם קצת יותר. לכן, בחנו את ההצעות בקפידה, ודאו שמדובר בתקליטן מומלץ שיודע איך "להרים" מסיבה, וגם הם הוא עולה קצת יותר – בחרו בו, כי אירוע שעובר לא חוזר.

ואם כבר מחירים – אז כמה עולה תקליטן למסיבה?

כמובן שהמחיר שגובים תקליטנים למסיבות משתנה בהתאם לוותק שלו בתחום, למקצועיות, להמלצות, לשאלה אם הוא עצמאי או עובד מטעם חברה, לציוד שאותו הוא מביא למסיבה ולעוד כמה וכמה פרמטרים נוספים. למרות זאת, בהחלט שאפשר לדבר על טווחי מחירים מקובלים:

  • תקליטן לחתונה – 3,000 – 7,000 ₪
  • תקליטן לבר/בת מצווה – 2,400 – 5,600 ₪
  • תקליטן לברית / אירוע קטן – 950 – 3,000 ₪

אם תעשו את הבחירה על פי הפרמטרים האלה, אין ספק שזו תהיה  הבחירה הנכונה, ושיהיה לכם יופי של תקליטן למסיבה. בהצלחה!

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן