כמה עולות דלתות לפנים הבית על פי איכותן

דלתות פנים

בשנים האחרונות, אנו רואים כי תחום דלתות הפנים, קיבל מקום של כבוד בכל הנוגע לעיצוב הבית. אם בעבר, הבחירה הייתה בין מעט מאוד גוונים, הרי כיום שקיימת קשת רחבה מאוד של צבעים, גוונים ועיצובים לבחירה. אולם לא רק השוני הוא בגוון אם כי גם באיכות הדלת. כיום דלתות הפנים הפכו לפריט שמחזיק לאורך שנים, עמיד בפני מים ומזיקים, מבודד אקוסטי והן מפני הבדלי מזג האוויר. כיצד נבחר דלתות לפנים הבית ומה הם המחירים?

דלתות עד 1000 שקל

לרוב מדובר בדלתות הפשוטות ביותר בשוק. מדובר על דלת הבנויה עם בידוד בשם כוורת – מדובר על קרטון דחוס שעתיד להתנפח במגע עם מים לאורך זמן. אמנם, כיום מכינים את הדלתות הללו באיכות גבוהה בהרבה מבעבר, אך עדיין מדובר בדלת פשוטה, ללא כל בידוד אקוסטי ובידוד אקלים. בהחלט ניתן למצוא דלתות שימושיות ועם אפשרויות הציפוי הקיימות בשוק גם ניתן למצוא דלתות יפות מאוד. המחיר נע בין 500 שקלים ועד 1000 ₪ לדלת במילוי כוורת.

מומלץ להיזהר מדלתות המיובאות מחו"ל בקטגוריה של עד 1,000 ₪. פעמים רבות הדלת מיוצרת במידות שאינן עומדות עם הסטנדרט בישראל או לפי מידות הבית. מה שמאלץ לנסר את הדלת בתחתית שלה. דבר אשר מוריד מידית את ההגנה בפני רטיבות ומזיקים הקיים בגובה של כ – 10 ס"מ בממוצע מקו הרצפה.

דלתות במחיר של 1000 – 2000 ₪

כאן מדובר על דלתות בסטנדרט איכות שונה לגמרי. מרבית הדלתות הם מסוג למינטו – דלת בבידוד מסוג MDF ירוק, או במילוי פלקסבורד (סיבי פשתן המעורבבים עם שבבי עץ לצורך הבידוד) – לרוב הפלקסבורד הוא בתוספת של כ – 100- 200 ₪ בממוצע. דלתות מסוג למינטו עולות בממוצע כ -1500 שקלים. כאשר מוסיפים את מחירי ההתקנה, המשקופים והפרזול, ניתן להתקרב לכיוון ה – 2000 ₪ לדלת איכותית מאוד. ניתן גם להוסיף הדבקה של גוון מסוים או עיטורים שיתנו מראה יוקרתי.

2000 שקל וצפונה

ישנם סוגי דלתות פנים שונים בקטגוריה הזאת. לרוב לא באמת צריך להשקיע יותר מ – 2000 שקלים בדלתות פנימיות. אולם, דלת זאת איכותית יותר, עמידה יותר. ישנם דלתות פולימריות העמידות לגמרי בפני מים ומזיקים, קיימות דלתות פנים מעוצבות או דלתות מעץ מלא. חשוב לזכור כי בדירה בת חמישה חדרים, עשויה להיות כמות כפולה של דלתות פנים (חדרים, מקלחות, שירותים ועוד), מה שעלול להוביל להוצאה גבוהה מאוד. לכן, יש לשקול היטב לפני רכישת דלתות במחיר היקר מאלפיים ₪, על אף האיכות הגבוהה.

חשוב לזכור, דלתות פנים הם פריט שמחליפים לרוב בזמן כניסה לדירה חדשה או שיפוץ כללי. בכדי לחסוך במחיר דלתות הפנים, מומלץ לעשות זאת במקומות כגון ירידים לעיצוב הבית, מחירי סוף שנה וכדומה. כמובן שככל שלוקחים יותר דלתות, ניתן להוזיל את המחיר עבור דלת והתקנה. חשוב לעשות שיעורי בית ולא תמיד היקר ביותר הוא הנדרש ביותר.

דלתות פנים
דלתות פנים

 

 

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן