כמה עולות דלתות פנים לדירה חדשה?

דלת מעוצבת

ההשקעה בדלתות פנים מעוצבות הפכה מזמן לחלק אינטגרלי מכל פרויקט שיפוצים ראוי לשמו, כשלכל דלת במרחב ניתן משקל רב כבעלת פוטנציאל עיצובי כבד משקל. אם בעבר תפסו דלתות הפנים נישה פונקציונלית בעיקרה, הרי שכיום, הן מנוצלות להדגשת הקו העיצובי ולהעמקת האווירה הרצויה בחלל. כמה יעלו לכם דלתות פנים חדשות? זה כבר תלוי בסוג הדלת, ברמת עיצובה ובדרגת איכותה.דלת מעוצבת

דלתות פנים – כמה זה עולה?

  • נתחיל בדלת הבסיסית: דלת בציפוי למינציה, 60% מילוי כוורת, עד לרוחב 95 ס"מ וכולל משקוף עץ. המחיר: בין 1100 ₪ לבין 2000 ₪.
  • דלת למינטו, עד לרוחב 95 ס"מ, כולל משקוף עץ מדורג. המחיר: בין 1300 ₪ לבין 2000 ₪.
  • דלת פנים בציפוי פורניר, עד לרוחב 95 ס"מ, כולל משקוף עץ מדורג. המחיר: בין 1700 ₪ לבין 2200 ₪.
  • דלת פנים עמידה למים, מילוי פלקסבורד פולימרי עם משקוף פולימרי. המחיר: בין 1600 ₪ לבין 2300 ₪.
  • דלת סטנלי, דלת פח במילוי פוליאוריתן מוקצף. המחיר: בין 1200 ₪ לבין 2100 ₪.

מדוע חשוב להשקיע את המרב ואת המיטב בדלתות הפנים?

ההשקעה בדירה חדשה, בין אם מדובר בדירה חדשה מהיסוד שסוף כל סוף הגעתם לשלבים האחרונים בבנייתה כשאתם שוקדים על נגיעות הטאצ' האחרונות שלה, ובין אם אתם בסיומו של הליך שיפוצים מקיף ומחפשים את הדרך האפקטיבית ביותר להדגשת השינוי הקוסמטי, אין כמו דלתות פנים חדשות, רעננות ומעוצבות שיעניקו לכם את הנגיעה האומנותית המושלמת שתייצר בחלל הרמוניה עיצובית קסומה, כמו זו שעליה חלמתם מאז יצאתם לדרך.

על מה כדאי לחשוב ברכישת דלתות פנים חדשות?

בבואכם לרכוש דלתות פנים חדשות, מומלץ מאוד לערוך את הרכישה באופן מחושב ומוקפד, אשר יאפשר לכם לבצע את הבחירה המושלמת ממנה תיהנו הן בטווח מידי והן לאורך זמן. אם חשוב לכם ליהנות ממראה עדכני ומעוצב גם בעתיד, מומלץ להתמקד בבחירת דלתות פנים מעוצבות ברוח קלאסית אשר ישמרו על מראה מרשים לאורך שנים. בשונה מדלתות טרנדיות במיוחד, אשר עשויות לאבד מקסמן בחלוף תקופה קצרה כשהטרנד התורן יפנה את מקומו לטרנד עדכני חדש, הרי שדלתות קלאסיות ישמרו על חזותן המרשימה לזמן ארוך והן מומלצות יותר לחושבים בראש גדול.

על מה עוד חשוב לתת את הדעת ברכישת דלתות פנים?

חשוב ביותר לבחור בדלתות פנים איכותיות במיוחד ובייחוד כאשר אתם מחפשים דלתות לחדרים רטובים במרחב הביתי. ככל שהדלת תהיה עמידה יותר, תוכלו ליהנות לאורך זמן מדלת מרשימה ומהרמוניה עיצובית אופטימלית בחלל. אך, לעומת זאת, אם תעדיפו להתמקד בחיסכון בעלות הראשונית ולא תחתרו למציאת הדלת האיכותית ביותר, הרי שאתם עשויים למצוא שהדלת שרכשתם איבדה עד מהרה ממראה המושלם ושוב אינה מרשימה כבעבר. לכן, גם אם ההוצאות הרבות הכרוכות בבניית בית חדש או בשיפוץ חרגו מזמן מהתקציב שהוגדר מראש, בכל הנוגע לדלתות פנים, לא מתפשרים.

בהצלחה!

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן