כמה עולות הסעות לים המלח?

הסעות לים המלח

הסעות לים המלח חוסכים לנו כאב ראש, ומאפשרים לנו להגיע רעננים ושלמים לחופשה.

ים המלח הינו אתר נופש יחיד מסוגו בארץ ואף בעולם. התופעה הגיאולוגית המרתקת אשר יצרה את המקום הנמוך ביותר על פני כדור הארץ, היא אטרקציה המזמנת אלפי נופשים בכל שנה. מלחים בריאותיים, מינראליים והבוץ המרפא הופכים את ים המלח ליעד מבוקש לטיולים וביקורים. אחד מהדברים המונעים את ההנאה מאוצר הטבע הזה, הוא החשש מהנהיגה. ההגעה לים המלח עשויה להיות מתישה לחלק מהנהגים, והיא כרוכה בנסיעה מתפתלת על גבי כבישי צרים במיוחד. הנהיגה עצמה פעמים רבות עשויה להוציא את ההנאה מהביקור, ולהשאיר את הנהג סחוט ללא יכולת ליהנות מחופש שלו. הסעות לים המלח הם פתרון לכך. הסעה מאורגנת מאפשרת לכולם להגיע בריאים ושלמים לים המלח, ורעננים ליום חופש מושלם. הנהגים המנוסים גם יוודאו שנעבור את הנסיעה בשלום וללא פגע.

מהם הגורמים בהם תלוי המחיר של הסעות לים המלח

הדבר המונע מרבים לעשות שימוש בהסעות לים המלח הינו המחיר של השירות. חשוב להבית כי למרות המחיר, פעמים רבות העלות של החנייה והנסיעה של צי רכב גדול, הופך את ההסעה לכמעט משתלמת מבחינת המחירים. הגורמים בהם תלוי המחיר של הסעות לים המלח הם:
• סוג הרכב: באופן טבעי, סוג הרכב משפיע באופן ישיר על תמחור הנסיעה. אוטובוס גדול הצורך כמויות גדולות של דלק, ונהג בעל מומחיות ייעודית ידרוש תשלום של סכום כסף גבוהה בהרבה ממיניבוס למשל.
• מרחק הנסיעה: למרחק ממנו יוצאת ההסעה חשיבות גדולה גם בתמחור השירות. המחיר לכל מאה קילומטר צפוי לקפוץ במאתיים שקלים למיניבוס, וארבע מאות שקלים לאוטובוס שלם.

הסעות לים המלח

יש לבחור בחברת הסעות לים המלח בעלת ותק וניסיון

חשוב לבחור חברת הסעות איכותית, אשר נוכל להיות בטוחים שהנהג שתספק לנו יהיה נעים ומקצועי. רק נהג כזה לא יפגע בחוויה שלנו מהחופש, וישמור על חיינו מפני הסכנות שבנסיעה הארוכה. יש לבחור בחברת הסעות ותיקה ובעלת ניסיון ארוך שנים בהסעת רבבות אנשים לים המלח ולשאר חלקי הארץ.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן