כמה עולות הסעות לנתב"ג מחיפה?

כמה עולה השכרת אוטובוס ליום?

הסעה פרטית לנמל התעופה בן גוריון היא נכון להיום אמצעי התחבורה הנפוץ ביותר בקרב ישראלים שמתכננים לטוס לחו"ל. ההסעות יוצאות מכל רחבי הארץ והן מופעלות על ידי חברות מקצועיות. היתרון של ההסעות הוא בזמינות התחבורה עבור הלקוחות. בניגוד לתחבורה ציבורית שאינה פעילה בשבת ולא תמיד עומדת בזמנים, הסעות לנתב"ג מחיפה או מכל עיר אחרת בצפון מתואמות מראש ולשעה ספציפית.

גורמים המשפיעים על המחיר

אלו הפרמטרים העיקריים שקובעים כמה יעלו הסעות לנתב"ג מחיפה:
א. תאריך – בחודשי השיא של התיירות נקבעים מחירים שונים עבור הסעות לנמל התעופה בן גוריון. הסיבה לכך קשורה לפערי ביקוש והיצע. בעוד ההיצע של ההסעות נשאר פחות או יותר גבוה, הביקוש בחודשי השיא עולה ויחד איתו צפוי לזנק גם המחיר.
ב. מספר נוסעים מעל גיל 5 – נוסעים מתחת לגיל 5 לא אמורים לשלם על ההסעה, אך נוסעים מבוגרים יותר מחייבים היערכות מבחינת סוג הרכב. הסעה רגילה מתבצעת במיניבוס ויש מקרים של הסעות לקבוצות באוטובוס. השימוש באוטובוס יקר יותר בהשוואה למיניבוס או כלי רכב אחרים בענף ההסעות.
ג. מספר מזוודות – חברת הסעות גובה תוספת מחיר לכל מזוודה. התוספת היא בגין העמסה ופריקה של המזוודה ועבור המקום שהיא תופסת בתא המטען. את תוספת המחיר לכל מזוודה ניתן לבדוק עוד לפני שמזמינים הסעה באמצעות אתרי האינטרנט של החברות העוסקות בתחום.
ד. תעריף – מוניות גובות תעריף 2 גבוה יותר בנסיעת לילה מהשעה 21:00 בערב ועד 05:30 בבוקר. תעריף 2 חל גם בערבי חגים, מועדי ישראל וביום העצמאות החל מהשעה 17:00 ועד לשעה 05:30.

טווח מחירים

המחיר ללא מונה שנקבע על ידי משרד התחבורה עבור הסעות לנתב"ג מחיפה נע בטווח של 481-592 ש"ח. המחיר הזול הוא לנסיעה בתעריף 1 והמחיר היקר הוא לנסיעה בתעריף 2, לא כולל תוספת עבור מזוודה או מטען בסך 4-5 ש"ח. לצורך השוואה, מונית מתל אביב לנתב"ג תעלה 124-142 ש"ח ומונית מירושלים לנתב"ג תעלה 239-287, גם כאן בהתאם להנחיות משרד התחבורה ופערים בין התעריפים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן