כמה עולות חבילות נופש לאילת?

חבילות נופש באילת

רוצים לצאת לחופשה בעיר הנופש האולטימטיבית של ישראל? במאמר הבא נסביר מה משפיע על המחירים של חבילות נופש זולות לאילת ונבין כיצד ניתן לחסוך בהוצאות

אילת היא עיר נופש מושלמת המציעה מגוון רחב של אטרקציות ופעילויות לכל הגילאים. אפשר לנסוע לאילת עם חברים לפני ואחרי הצבא, לבחור בית מלון לחופשה רומנטית עם בני זוג או להגיע עם הילדים והמשפחה. תמיד יש מה לעשות באילת ומזג האוויר החם מקבל בברכה אורחים מכל רחבי הארץ.

אילת היא עיר תיירות עם עשרות בתי מלון, בתי הארחה ופתרונות לינה. התחרות בעיר פועלת לטובת התיירים וכיום ניתן למצוא חבילות נופש זולות לאילת לכל אורך השנה. השאלה היחידה היא מה משפיע על המחיר וכיצד ניתן לחסוך חלק מההוצאות.

גורמים המשפיעים על המחיר

העלות של חבילות נופש זולות לאילת נקבעת על פי מספר פרמטרים:

א. משך החופשה – ככל שחבילת הנופש תהיה ארוכה יותר, כך צפוי המחיר ליום לרדת. מנגד, העלות הכללית של חבילת נופש ארוכה תהיה מטבע הדברים יקרה בהשוואה לחבילת נופש קצרה. הטיפ בהקשר הזה הוא להגדיר מראש מטרות וצרכים ולנסות למצוא את האיזון בין מחיר ומשך החופשה.

ב. רמת המלון וארוחות – הפרמטר העיקרי המשפיע על עלות החופשה השנתית שלכם הוא רמת המלון. במידה ותסכימו להתפשר על מלון בסיסי של 2-3 כוכבים, תוכלו לחסוך 150-300 ש"ח ללילה. בנוסף, קחו בחשבון את ההשפעה של רמת המלון על סוג הפנסיון וההוצאות היומיות על ארוחות. ההבדלים במחירים נובעים מכמות הארוחות של פנסיון מלא וחצי פנסיון. יש גם מלונות הכל כלול בהם לא תצטרכו לשאת בהוצאות נוספות על אוחבילות נופש באילתכל ושתייה.

ג. נסיעות – הפרמטר הזה משפיע על עלות החופשה בהיבט של טיסה לאילת מול נסיעה ברכב פרטי, וגם בהיבט של נסיעות בתוך תחומי העיר. נסו לקחת מלון במיקום מרכזי ונצלו מבצעים והטבות על חבילות נופש זולות לאורך השנה.

ד. בילויים ופעילויות – כאן הכל תלוי בסדר העדיפויות שתגדירו לבד או עם בני המשפחה. בתקציב נמוך ובסיסי תוכלו לבלות את החופשה על חוף הים, בהליכה על הטיילת החדשה או ברביצה לצד הבריכה. בתקציב גבוה יותר יש לכם אפשרות לרכוש כרטיסי כניסה לאטרקציות ולקחת חלק בפעילויות.

טווח מחירים של חבילות נופש לאילת

חבילות נופש זולות לאילת יעלו 2,000-3,000 ש"ח למשפחה של זוג עם שני ילדים בתקופת החורף. בקיץ, בחופש הגדול ובחגים צפויים המחירים לעלות ב-10%-15%, אולם סוף שבוע קצר של 2-3 לילות יעלה גם בתקופה הזו 3,500 ש"ח בממוצע.

חבילות נופש במלון הכל כלול יחד עם טיסות וכניסה לחלק מהאטרקציות עולות 1,200-3,000 ש"ח לאדם בקיץ, לעומת מחירים של 700-2,000 ש"ח בחורף. בנוסף, ניתן לחסוך חלק מההוצאות עם נסיעה ברכב פרטי והזמנת מלון נפרדת.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן