כמה עולות יריעות PVC?

יריעות pvc

מהן יריעות PVC?

יריעות ה-PVC או בשמן המלא פוליווינל כלוריד הן יריעות פולימרים הסינטטים ה3 הכי נפוץ בעולם. אנו משתמשים ביריעות PVC במגוון פתרונות איטום שנפרט בהמשך. חומר זה התגלה לפני יותר ממאה שנה וכיום הוא משמש אותנו כמעט בכל בית. היצור המסחרי של ה-PVC התחיל בשנות הארבעים של המאה הקודמת.

יריעות pvc

הכירו את ענף ה-PVC

מה השימושים של PVC?

יריעות PVC משמשות כיום במגוון רחב של שימושים שאנו אפילו לא מודעים אליהם. באיטום, השימוש ב-PVC הוא הנפוץ ביותר. יריעות PVC משמעות היום רבים באיטום בריכות שחייה או בריכות נוי, איטום רצפות וקירות ואיטום גגות באמצעות PVC. השימוש ב-PVC לאיטום הוא יעיל ביותר מכיוון שלחומר זה יש עמידות רבה, צפיפות וגמישות. ולכן, הוא מאפשר לנו הצמדה לאורכם ורוחבם של משטחים שונים ובכך נוצר האיטום. ה-PVC עמיד במים והם אינם יכולים לחדור אותו, הוא עמיד לשנים רבות. יריעות PVC לגג הן הנפוצות ביותר זאת מכיון שאף אחד לא מעוניין בנזילה בחורף.

האם קיימים אנשים מקצוע בתחום זה?

קיימות מבחר חברות המציעות שירות איטום באמצעות PVC, מומלץ לבחור בחברה מקצועית שבה תוכלו לקבל ליווי משלב התכנון ועד שלב ההתקנה. מי שבוחר באנשי מקצוע באיטום יקבל את התוצאה הטובה ביותר. חשוב באיטום גג להעזר בבעלי מקצוע מנוסים היודעים להתקין את היריעות נכון ובכך להבטיח חורף יבש – באמצעות איטום נכון עם יריעות PVC ניתן ליצור איטום העמיד בכל נזקי החורף.

כמה עולה יריעת PVC?

כמו במרבית הענפים גם בענף האיטום באמצעות יריעות PVC ישנם טווחי מחירים. על מנת לרכוש את רצועות ה-PVC מבלי התקנה תדרשו לשלם בין 50 – 120 שקלים למטר מרובע. מחירים לא משתנים בהתאם לטיב ואיכות החומר. שימו לב, לסוגי PVC שונים שימושים שונים ומחירים שונים, על מנת להגיע למחיר האידיאלי עבורכם התייעצו עם מומחים בתחום שיתנו לכם פתרון מעשי ויוכלו להמליץ לכם על סוג היריעה עבורכם. בעסקים מסויימים התקנת יריעות PVC היא בתשלום נוסף מעבר לתשלום היריעות עצמן.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן