כמה עולות כיפות לחתונה?

כיפות לחתונה

בני זוג יכולים לחלק כיפות לחתונה במעמד קבלת הפנים או החופה. הכיפות משמשות כמזכרת מהאירוע ולרוב נהוג להדפיס עליהן את שמות בני הזוג, את התאריך ואת שם המקום או האולם. יחד עם זאת, הרבה אנשים לא יודעים איפה ניתן להשיג את הכיפות או כמה הן עולות. גורמים שמשפיעים על מחיר הכיפות

הנה כמה פרמטרים שיקבעו כמה יעלו כיפות לחתונה שלכם:

א. איכות הכיפות – ככל שהכיפה איכותית יותר, כך צפוי המחיר שלה לעלות. אפשר להשיג כיפות במחירים זולים של כמה עשרות אגורות בלבד, או להרים את הרף לכיפות במחיר של שקלים בודדים ליחידה. על איכות הכיפות מומלץ להחליט בהתייעצות עם רב או קרוב משפחה בעל ידע, ניסיון והכשרה רלוונטיים.כיפות לחתונה

ב. כמות הכיפות – חברות שמייצרות כיפות לחתונה יכולות להציע מחירים אטרקטיביים על כמויות גדולות. מהבחינה הזו, כמות גדולה של כיפות אמנם תחייב הוצאה גבוהה יותר מצד בני הזוג, אך מצד שני היא גם תצמצם את העלות לכל כיפה נפרדת. בנוסף, יש להביא בחשבון את השימוש בכיפות באירוע שבת חתן. אפשר לבצע רכישה חד פעמית של כיפות ולחלק אותן בכל האירועים שקשורים לחתונה.

ג. חומרי גלם – כיפות רגילות מיוצרות בדרך כלל מבד סאטן, יש גם כיפות סרוגות, כיפות פשתן, כיפות קטיפה וכיפות טרלין. חומרי הגלם משפיעים על מחיר הכיפה בגלל עלויות הייצור. מי שלא מכיר את ההבדלים בין כיפות לחתונה יכול להגיע לחנויות שעוסקות בכך ולבקש לראות מקרוב את חומרי הגלם.

טווח מחירים

כיפת סאסן לבנה באיכות ממוצעת תעלה 15-20 ש"ח. כיפה סרוגה עם כסף ועיצובים מיוחדים תעלה 25-30 ש"ח וכיפת קטיפה שחורה תעלה 20-25 ש"ח. כיפת פשתן תעלה גם כן 20-25 ש"ח בחנויות הנבחרות ויש כיפות טרלין עם או בלי כיתוב שעולות 25-35 ש"ח. לצורך השוואה, כיפה מעור תעלה 27-40 ש"ח בממוצע.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן