כמה עולות לנו חותמות?

חותמות-למגיע לירבים מאתנו זקוקים לחותמות בחיי היום – יום שלנו ובפעילות העסקית שלנו הלכה למעשה. באמצעות חותמות, אנו יכולים לאשר את הזהות שלנו. מעבר לכך השימוש בחותמות משפיע באופן משמעותי על המוניטין שלנו מן הסתם. אדם אשר מחזיק חותמת אישית, יכול ליצור זיהוי איכותי ויוקרתי ביותר בסופו של דבר. החותמת היא אף אמצעי פרקטי במיוחד לאישור מסמכים, ואישור כי אנו אכן חתומים עליהם. אם כך, כמה יעלו לנו החותמות השונות?

הקריטריונים לקביעת המחיר

●       חותמת עגולה – יש קטגוריה נפרדת וחשובה עבור חותמות עגולות. אלו הן החותמות אשר צורתן היא כשל עיגול. עבור החותמות הללו, המחיר נקבע לפי הקוטר שלהן – 30 או 40 מ"מ.

●       שורות בחותמת מלבנית – החותמת מן הסוג השני, היא על פי רוב גם החותמת הסטנדרטית, אשר צורתה היא מלבנית. עבור חותמות אלו, המחיר נקבע בעיקר על פי מספר השורות שיש בהן. הכמות המינימלית היא של שתי שורות, ומכאן עבור כל תוספת של שורה או שתיים המחיר יעלה, עד לכמות המקסימלית לרוב של שש שורות לחותמת.

●       חותמות מתקפלות – רוב החותמות, הן גדולות יחסית ויכולות לתפוס מעט מקום. עם זאת, יש כיום אפשרות לרכוש חותמת מתקפלת, אשר תיכנס לכיס המכנס או כיס החולצה – וזאת כמובן תמורת מחיר נוסף.

●       חותמת עם תאריך – לעתים, אנו נרצה להשתמש בחותמת שיש בה גם אפשרות להכנסת תאריך משתנה בכל יום. כמובן שהדבר דורש מנגנון נוסף – ולכן מעלה את מחיר החותמת.

ומה יהיה המחיר הסופי?

המחיר הסופי עבור חותמות תלוי כאמור בסוג שלהן. בחותמות העגולות המחיר נע בין 90 ל – 160 ש"ח. בחותמות מלבניות בין 40 ל – 110 ש"ח. אם הן מתקפלות המחיר נע בין 50 ל – 160 ש"ח, ואם מדובר על חותמת שכוללת תאריך, המחיר נע בין 90 ל – 200 ש"ח. כך המחירים המגוונים, יכולים כמובן לסייע לכם במציאת המחיר שיתאים לכם.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן