כמה עולות מכונות שטיפה בלחץ

מכונות שטיפה בלחץ

מהי מכונת שטיפה בלחץ?

מכונת שטיפה בלחץ היא המכונה הטובה ביותר לשטיפה של אזורים נרחבים. אמנם כשאנחנו בבית אנחנו מסתפקים בספונג'ה ביתית שגם במידה רבה מחברת אותנו לבית אך כשמדובר בהיכלים גדולים מאוד כמו אולמות תצוגה, מרכזים מסחריים, קניונים, מרכזיות אוטובוסים גדולות ונמלי תעופה, אי אפשר באמת לשטוף באופן ידני כזה שטח עצום ובטח שהדבר לא יהיה יעיל וכדאי. גם משיקולים כלכליים, מכונות שטיפה בלחץ עדיפות בהרבה. מכונות שטיפה בלחץ מצריכות מספר מפעילים מצומצם, כולן חשמליות והניקיון איתם מהיר מאוד וחסכוני לטווח הארוך. הניקיון בעזרתן יעיל ומקצועי הרבה יותר מכוח אנושי שבשטחים גדולים עלול לבצע עבודה לא יסודית.

כמה עולות מכונות שטיפה בלחץ?

• כמו כל מכונה וכמו כל מוצר, ישנם סוגים רבים של מכונות שטיפה בלחץ. כשצריכים לבחור מכונה צריך להתייחס להקיף השימוש, סוג השימוש שלשמה היא נרכשת וכמובן תקציב נתון. שני סוגי מכונות השטיפה בלחץ הם ממנוע חשמלי ומנוע בנזין. מנוע בנזין מסוגל לבצע עבודה חזקה וממושכת יותר ומנוע חשמלי יכול לבצע עבודות בתוך מבנים מקורים עם מינימום זיהום אוויר שלא כמו בנזין שיכול ליצור ריח לא נעים ועשן לא בריא. מכונות שטיפה על ידי בנזין מתאימות לשימושים אינטנסיביים יותר והם יקרות יותר.

• ככל שהמכונה גדולה יותר היא יכולה לבצע חזקה וארוכה יותר אך גם המחיר שלה יהיה גבוה יותר. טווח המחירים של מכונת שטיפה בלחץ עומד על 400 שקלים ועד 5000 שקלים. גודל המכונה משפיע מאוד וגם סוג המנוע שלה ולכן טווח המחירים רחב, כאשר גם האביזרים שנלווים אליה והיכולות שלה לנקות כמה סוגי משטחים וגינות מוסיפה מאוד למחיר.

גם שם המותג מוסיף לתג המחיר

כמו כל תחום בעולם יש מותגים יותר מפורסמים ופחות מפורסמים. בדרך כלל המותגים היותר מפורסמים הם גם הכי יקרים אך כמעט תמיד המחיר מצדיק את האיכות. עם זאת, כשאתם רוכשים מכונת שטיפה בלחץ חשוב לבצע סקר שוק ולבדוק עד כמה פערי המחירים גבוהים ולהבין מי הם היצרנים שהם השחקנים החזקים בשוק. הפערים לא יבואו לידי ביטוי בשימושים לעתים רחוקות אך כדאי להימנע ממכונה שהיצרן שלה אינו אמין ואינו מומלץ.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן