כמה עולות מתנות לעובדים?

מתי נרצה להביא לעובדים שלנו מתנות, ומה חשיבותה של מתנה עבור העובדים שלנו?

העובדים שלנו הם לעתים קרובות הרבה יותר מסתם שכירים שלנו. נכון שמערכת היחסים בינינו לבין העובדים שלנו תמיד צריכה להיות קודם כל מקצועית, ובסופו של דבר אנחנו המעסיקים-  לפני שאנחנו הופכים לחברים או לאנשים קרובים, אך במקרים רבים העובדים שלנו הופכים הלכה למעשה לחלק מהותי מהעסק שלנו, לא פחות מאתנו. עובדים ותיקים ואיכותיים, בדיוק כמו עובדים צעירים שאותם אנחנו רוצים לטפח, הם גלגלי השיניים המשומנים שבלעדיהם העסק שלנו לא יכול לעבוד, וכל מנהל איכותי נמדד בראש ובראשונה על פי העובד הכי פחות מרוצה שלו. בהתחשב בכך, ברור מדוע אנחנו עושים מאמצים לא מועטים בכדי לשמור על שביעות הרצון ותחושת הסיפוק של העובדים שלנו – ומוכנים גם להשקיע בכך משאבים ניכרים. אחת הדרכים הפופולאריות והנפוצות ביותר לעשות כן היא באמצעות מתנות לעובדים שלנו – בחגים, בימי הולדת או במאורעות רשמיים של העסק.

אז כמה נצטרך להשקיע עבור מעטפת איכותית של מתנות לעובדים שלנו?

מתנות שהן אוכל – באופן כללי, אחד הז'אנרים הפופולאריים ביותר של מתנות לעובדים הוא מתנות אכילות מסוג כזה או אחר. יתכן שהדבר יהיה אריזות של שוקולדים (גם אם מדובר בדבר נדוש), מארזים איכותיים של שתייה חמה (כמו שקיות תה ייחודיות ואיכותיות), או אפילו שילוב בין השניים – כמו לדוגמה קופסה עם שוקולדים איכותיים בנוסף לקופסה של שוקו חם. גם סלסילות של פירות הן אופציה פופולארית למדי, וכעת נבין כמה בדיוק נצטרך לשלם עבור מתנות בסגנון זה. אריזות שוקולדים נעות בטווח שבין 20 ₪ לחבילה פשוטה, ועד יותר מ-150 ₪ עבור חבילות שוקולדים ברמה גבוהה במיוחד. טווח המחירים הממוצע של חבילות שתייה חמה הוא בדרך כלל 60-100 ₪, ואילו סלסלת פירות מגיעה במחירים דינמיים בהתאם לגודלה, בין 50 ל-200 ₪.

• מתנות אחרות – יתכן שמתנות ממותגות של העסק שלכם, עם שימוש פרקטי ואיכותי עבור העובדים שלכם, יכולות להיות גם כן מתנות איכותיות ביותר עבורן. הדבר נכון במיוחד עבור מתנות שניתנות במאורעות רשמיים של העסק, וגם כן מדובר בשירות מעבר למצופה מאתנו. בכל מקרה, מתנות שכאלה, שיכולות להיות כל דבר שבין קופסאות פח מעוצבות ואיכותיות ועד שקיות בד ומזוודות לבקבוקי יין – תעלנה לנו בדרך כלל בין 50 ל-100 ₪ למתנה.

השקעה במתנות העובדים שווה לכל ערך

כאשר אנחנו משקיעים במתנות לעובדים שלנו את ההשקעה הראויה והאיכותית, כולל מחשבה וניסיון להתאים מתנות איכותיות באופן אישי עבור כל עובד ועובד, את פירות ההצלחה מכך אנחנו יכולים לקצור גם הרבה אחר כך. המסירות של העובדים שלנו היא למעשה התגמול שנקבל עבור ניהול איכותי שכזה, וזהו אכן פרי שיכול להבשיל גם מאוחר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן