כמה עולות מתנות סוף שנה לגן?

מתנות

מתנותגני ילדים רבים נוהגים לחלק מתנות לילדים לקראת סוף השנה. ברוב הגנים מתקיימים טקסי סוף שנה בנוכחות ההורים ובני משפחה אחרים שבהם מכינים הילדים הקטנים מסכת או הופעה, הם מקבלים תעודות סיום השנה, תמונות מחזור ודברי ברכה מהגננת וצוות העובדים. נהוג לחלק לילדים גם מתנות צנועות ומכיוון שסוף שנת הלימודים היא בתחילת הקיץ הרי שרבות ממתנות אלה קשורות לעונה זו על כל המשתמע מכך.

בחירת המתנה

בחירת מתנות סוף שנה לגן תלוייה בהוצאה שאתם מעוניינים להוציא ויש חברות רבות המתמחות באספקת מתנות כאלה לגני ילדים בכמויות הנדרשות. בנוסף למתנות שמחולקות על ידי צוות הגן יש גנים שבהם ועד ההורים של ילדי הגן רוכש ביתרת הכסף שנשאר בקופה המשותפת מתנות שונות לילדים.

המתנות השונות ועלותן

כפי שנאמר, עלות המתנות תלוייה בתקציב שיש לכם. יש לחלק את הכסף שברשותכם למספר הילדים בגן על מנת לדעת מה המחיר המקסימאלי שתוכלו להשקיע בכל ילד עבור מתנת סוף השנה וניתן לרכוש פריט אחד במחיר מלא, או כמה פריטים במחירים זולים יותר עבור כל פריט.

  • מתנות בעלות של עד 40 שקלים לערך פר ילד – במחירים אלה תוכלו למצוא מגוון רחב של מתנות אפשריות כדוגמת: תיקי גב קטנים לים, פיג'מות קיץ לבנות או לבנים, חולצות מודפסות, כובעי מצחייה, ספלים מודפסים וכדומה.
  • מתנות בעלות של 55 ₪ לערך פר ילד – בטווח מחירים זה תוכלו למצוא בגדי ים לבנים ולבנות, כסא אחסון לילדים בצבעים שונים, כסא נוח לים, מד גובה מצוייר מ 40 עד 130 ס"מ.
  • מתנות בעלות של 65 ₪ ומעלה – בטווח מחירים זה תוכלו למצוא שעוני קיר שונים, כסאות שונים לים, מגבות צבעוניות לים וכדומה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן