כמה עולות נעליים אורטופדיות?

נעל אורטופדית

מוצרים אורטופדיים מותאמים בצורה מיוחדת לצורת הגוף ואחראיים על מניעת לחצים, כאבים או חוסר נעימות. נעליים אורטופדיות הן ללא ספק גולת הכותרת של נעל אורטופדיתהתחום וזאת בשל העזרה שהן מציעות לגברים ונשים בכל הגילאים. באמצעות נעליים מן הסוג הזה ניתן לבצע פעילות גופנית תקינה לאורך זמן, למנוע נזקים בלתי הפיכים לגב ולמערכות השרירים וגם להתמודד עם כאבים קיימים.

ברוב המקרים ממליצים אורטופדיים, רופאי משפחה ומומחים נוספים על בחירת נעליים בהתאם למצבו הפיזי של המטופל. בנוסף, הנעליים תורמות במקרים כגון שברים, נקעים, זיהומים ודלקות של העצמות והשרירים.

גורמים המשפיעים על המחיר

המחיר של נעליים אורטופדיות מושפע ממספר פרמטרים קבועים:

א. מותג – בתחום האופנה יש משמעות מיוחדת למותג ולמוניטין שלו. ככל שהמותג מפורסם, מוכר ומוצלח יותר כך צפוי המחיר של המוצר לעלות. מצד אחד יש יתרון למותג מוכר ותמיד מובטחת איכות גבוהה. מצד שני, המותג לבדו אינו מספיק על מנת להבטיח רכישה מוצלחת של נעליים אורטופדיות.

ב. גברים או נשים – פערי המחירים בין נעליים אורטופדיות לנשים ולגברים יכולים להגיע ל-20% ומעלה. הסיבה לכך קשורה לצרכים ייחודיים של מבנה הגוף הנשי לעומת מבנה הגוף הגברי ובכל מקרה מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע.

ג. דגם – יש שורה ארוכה של דגמי נעליים אורטופדיות. חלק מהדגמים מיועדים לפעילות שגרתית ויומיומית, בעוד חלק אחר מתאים לפעילות ספורטיבית, בילוי ערב וכדומה.

טווח מחירים

טווח המחירים של נעליים אורטופדיות נע בין 100-750 ש"ח. ההבדלים העיקריים הם בין נעליים אורטופדיות לילדים ותינוקות לבין נעלי ערב אופנתיות לגברים ונשים, אולם גם בתוך כל קטגוריה יש פערים גדולים יחסית. ההמלצה היא תמיד למדוד את הנעל ולבדוק עד כמה היא מרגישה נוחה. רצוי ללכת עם הנעל מספר דקות ולוודא שהתמיכה שהיא מעניקה טובה לנו.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן