כמה עולות שקיות הפתעה ליום הולדת?

שקיות יום הולדתאין מבוגר שלא זוכר את ימי ההולדת שלו בתור חוויה בלתי נשכחת. זו הזדמנות לרכז תחת קורת גג אחת מבוגרים, צעירים, ילדים ובני משפחה בכל הגילאים. ימי הולדת הם אירוע חברתי ואישי המקנה תחושת נעימה לכל החוגגים. אחת הסיבות העיקריות להצלחה של ימי הולדת קשורה למתנות שמקבלים האורחים, ובעיקר למארזי שקיות הפתעה.
מארזי הפתעה מחולקים בדרך כלל בסוף האירוע או במסגרת תחרות נושאת פרסים. אפשר לקבוע, כי כולם ללא יוצא מן הכלל מקבלים מארזי הפתעה מושקעים ומיוחדים, או להחליט על חלוקה ספציפית לילדים מצטיינים. בשנים האחרונות בוחרים גם מבוגרים רבים לשלב את המארזים הללו בימי ההולדת שלהם. בסופו של דבר, אין מישהו שלא אוהב להגיע לאירוע, ולצאת עם מתנה קטנה ומתוקה.

המרכיבים המשפיעים על המחיר

מארזי הפתעה מיוצרים על ידי חברות העוסקות בהפקת ימי הולדת. טווח המחירים רחב יחסית, ומושפע בעיקר מהמרכיבים הבאים:

תכולת המארז

שקיות יום הולדת סטנדרטיות מכילות ממתקים. בחלק מהמקרים בוחרים החוגגים להוסיף ברכה אישית, הפתעות, מתנות וכדומה. תכולת המארז נקבעת על פי אופי האירוע והתקציב העומד לרשותו. בנוסף, כדאי לקחת בחשבון את כמות המוזמנים. יום הולדת עבור 50-70 ילדים תחייב השקעה שונה מאשר יום הולדת מצומצמת.

איכות ומותגים

לא חייבים להכניס אל תוך מארזי הפתעה ליום הולדת מוצרים איכותיים וממותגים. יתרה על כך, קיימת אפשרות לרכוש את הממתקים, ואת שאר המוצרים בנפרד. הדבר החשוב הוא לארוז את השקיות בצורה מכובדת, ולהבטיח כי הן לא ייקרעו, יישפכו או יילכו לאיבוד.

כמות

לעיתים עדיף לרכוש כמות גדולה יותר של שקיות יום הולדת, וליהנות ממחיר נמוך עבור כל מוצר, מאשר להמתין עד יום האירוע ולבחור בכמות ספציפית. במילים אחרות, גננות או מי שמפיק ימי הולדת לעיתים קרובות צריך ליצור קשר עם חברות העוסקות בתחום ולברר לגבי כמות סיטונאית. כמו בתחומים אחרים, גם בכל מה שקשור אל הפתעות יום הולדת המחיר הוא פונקציה של כמות.

הכשר

יש מארזי הפתעה בהם הכשר מיוחד מייקר את המחיר. כל עוד אין דרישה ספציפית עבור שומרי כשרות ניתן לחסוך את העלות הזו, אך כדאי לברר לגביה מראש, ולהבין מה היא כוללת.

טווחי מחירים

שקיות הפתעה בודדות לימי הולדת עולות בערך 4-10 ש"ח. זהו מחיר משתלם וזול ביחס לעלות של נותני שירותים אחרים. מארזי ההפתעה משדרגים את יום ההולדת, ומוסיפים לו נגיעה אישית עבור כל האורחים. כדאי מאוד לרכוש את המארז בהתאם לתכולה המועדפת, לכמות המוזמנים ולהכשר, אך תמיד עדיף להתייעץ עם נציגי החברות המובילות לפני שמקבלים החלטה. בנוסף, ההמלצה היא לרכוש יותר מארזים מצפי הצורך, ומקסימום להישאר עם עודפים, מאשר לגרום עוגמת נפש לאחד האורחים.
עורך: איתן לוי מחברת שקיות אפיק בע"מ

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן