כמה עולים אביזרים לגריל גז?

משדרג כל בית

גריל גז הוא אחד המוצרים שכל חובב בשר וחובב ארוחות משפחתיות חייב לאמץ. גריל גז יעשה לכם טוב בפה עם בשר צלוי היטב וחוויה משפחתית בכל שבוע, או מתי שרק תרצו. שלא כמו על האש 'נורמלי' עם המשפחה, בה צריך לסחוב גחלים, להדליק אותם, זמני ההמתנה ארוכים ומייגעים והמקום על הגריל נגמר ובכל פעם הבשר מוכנס בתורות, עם גריל גז החיים הרבה יותר פשוטים וטעימים. גריל גז הוא אמנם גריל די גדול אך יכול להיכנס לא בעיה בכל מרפסת, גג או חצר. בנוסף לרכישת גריל איכותי חובה לרכוש את האביזרים שנלווים אליו. אביזרים לגריל גז הם לא רק מומלצים אלא גם פריטי חובה כדי להימנע מהפגיעות האפשריות מחום הגריל ושמירה על עבודה נעימה ובטוחה.

אלו אביזרים לגריל גז עליי לרכוש?

• אביזר חשוב מאוד לגריל גז הוא הכיסוי. הכיסוי לא נועד להפעלת הגריל אלא לשמור עליו מפני גשם, רוח, הצטברות של לכלוך ואבק. הוא נועד גם להוות מן מגן ביטחון מפני ילדים קטנים שינסו להתעסק אתו ולפתוח אותו כדי לחקור אותו מבפנים. כיסוי לגריל גז מגיע בדרך כלל יחד עם הגז עצמו אך במידה ואין חובה שיהיה לכם אחד. כיסוי לגריל גז נע בין מאה וחמישים שקלים לשלוש מאות שקלים, תלוי בסוג ובגודל הכיסוי הדרוש.

• כשמדברים על אביזרים לגריל גז בדרך כלל עולה לראש הסט המפורסם של צבט, מלקחיים, מזלג שבדרך כלל נועצים אתו את הבצל כדי לנקות, מברשת לשימון ועוד. סט כזה נע בין מאה חמישים שקלים למאתיים וחמישים שקלים ובלי הסט יהיה מאוד קשה להסתדר במלאכת הצלייה. כמו כן קיימים סטים קטנים יותר וגדולים יותר שמכילים כלים רבים יותר. המחיר משתנה לפי כמות האביזרים, איכותם, ואפילו המותג משפיע.

• מתקן צלייה להמבורגרים הוא בעצם מן רשת כפולה שבפנים שמים את ההמבורגרים או את הקציצות וכך ניתן להפוך אותם בבת אחת וביתר קלות. אביזר זה מעולה לפי שתחביבו הוא הכנת המבורגרים, ודאי אם הוא מכין אותם על הגריל לכל המשפחה או לחברים, כך ניתן לייעל את הזמנים ולבשל את ההמבורגרים באותה מידה ובאותו זמן בדיוק. רשת להמבורגרים עולה בין מאה למאתיים שקלים.

• שולחן לגריל יכול מאוד לעזור לבשלנים קבועים. מדובר בשולחן קטן ובדרך כלל מתקפל כדי להניח את הבשר, את התבניות או את הצלחות. למי שברביקיו זה אצלו בדם, השולחן מומלץ כדי ששום דבר לא מפריע לאומן הבשר לפעול. שולחן נע בין מאתיים שקלים לארבע מאות שקלים, תלוי בגודל ובסוג.

לכו עם התחביב עד הסוף

אביזרים לגריל גז עוזרים לחוויה להתעצם. לא פעם עשינו ברביקיו עם חברים והנוחות היא מה שהאטה אותנו, אין איפה להניח את התבניות, איבדנו את המזלג שמבריש את הבצל, אין מברשת לשמן את הסטייקים ועוד. אביזרים מסודרים בסטים קבועים תפתור לכם את הבעיה ותשפר את החוויה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן