כמה עולים אביזרי אמבטיה

מקלחונים

חדר האמבטיה הינו בין החדרים המרכזיים בביתנו ולא אחת הוא זוכה לקבל את מרבית תשומת הלב בבית. בבחירת אביזרים לאמבטיה עלינו לשים לב לפרטים הקטנים וכמו כן למכלול שכן יופיים של אביזרים לאמבטיה מגיע משני גורמים מרכזיים: הפרטים הקטנים מחד והמכלול מאידך. על מנת להפוך את חדר האמבטיה לחדר מרשים, חשוב למצוא את האביזרים האיכותיים והמרשימים ביותר. מה נחפש לבחירת אביזרים לאמבטיה?

מתלה למגבות

ישנם סוגים שונים של מתלי מגבות המהווים כיום אביזר שימושי ביותר. לא מעט ממחזיקי המגבות קורסים בהנחת מגבות במשקל כבד או מספר מרובה של מגבות ולכן חשוב ביותר לבחור מתלה למגבות באיכות גבוהה שיכול להחזיק גם משקל כבד כגון מגבות רטובות, מגבות רבות ועוד. מתלים למגבות רצוי כי יהיו עשויים ממתכת או מעץ ולא מפלסטיק כפי שנהוג לייצרם כיום על מנת להבטיח עמידות גם בחדר האמבטיה.

מתקן לנייר טואלט

נייר הטואלט הינו בין האלמנטים המשמעותיים ביותר בחדר האמבטיה. על מנת להפוך את השימוש בנייר הטואלט לנוח וזמין חשוב לבחור מתקן לנייר טואלט באיכות גבוהה. ישנו מגוון עצום של אביזרי אמבטיה שאינו מאפשר שליפה נוחה של נייר הטואלט, מדובר באביזרים בעייתיים הגורמים לשימוש לא נוח. בחירת מתקן לנייר טואלט צריכה להתקיים בסבלנות ורצוי כי המתקן יהיה  עשוי מתכת או חומר עמיד אחר.

מברשת אסלה

מברשת האסלה מאפשרת לנו לשמור על חדר שירותים  נעים ומזמין. מברשת האסלה הינה בין האביזרים המשמעותיים ביותר בשמירה על ניקיון האסלה ולכן חשוב לשמור עליה נקייה וזמינה. יש לבחור מברשת לאסלה במידות המתאימות כך שיהיה נוח להניח אותה ליד האסלה וכמו כן מברשת אסלה שנוח לנקות ונוח להשתמש בה.אביזרי אמבטיה

מתקן לשמפו

מתקן נוח לשמפו הופך את המקלחת להרבה יותר מפנקת ואיכותית. רצוי לבחור מתקן לשמפו שעשוי פלסטיק איכותי או כל חומר אחר העמיד במים. כמו כן יש להתאים את מתקן השמפו לאופן הצריכה של בני הבית. במידה וישנם משתמשים רבים חשוב לרכוש מתקן שמפו גדול עם כמה פתחים שונים לסוגים שונים של שמפו.

מתקני תלייה

מתקני תלייה משמשים לתליית בגדים, מגבות או כל אלמנט אחר המשמש אותנו בחדר הרחצה. מתוך מגוון עצום של אביזרים לאמבטיה רבים נוטים שלא לייחס חשיבות למתקני התלייה אולם דווקא אלו מאפשרים את השהייה הנוחה בחדר השירותים.

מדפים

מדפים לחדר האמבטיה רצוי להציב קרובים ככל האפשר לכיור ולאסלה, אלו משמשים להנחת תמרוקים שונים. חשוב להשתמש במדפים שאינם עשויים פלסטיק פשוט אלא חומר גלם איכותי אחר המבטיח עמידות של המדפים גם בהנחת אלמנטים כבדים על גבי המדפים.

סבוניות

סבוניות משמשות להנחת סבונים מוצקים או סבונים נוזליים. יש לבחור סבוניות שלא מחלידות מאחר והסוגים הפשוטים ברוב המקרים מחלידים כעבור זמן קצר ביותר.

טווח מחירים של מוצרי פרזול לאמבטיה

סבוניה תעלה 137-280 ש"ח.

מתלה תעלה 8-374 ש"ח

מחזיק סבון ושמפו יעלה  250-473 ש"ח

מראה מגדילה תעלה  126-1053 ש"ח

מוט אחיזה תעלה  179-1478 ש"ח

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן