כמה עולים אביזרי נכים לאמבטיה ולשירותים?

מאחז לנכים

מאחז לנכים
אנשים נכים ובעלי מוגבלויות שונות יהיו זקוקים לציוד מיוחד בחדרי השירותים והאמבטיה – ציוד אשר יאפשר להם להשתמש בחללים הללו בצורה בטוחה ונוחה. השוק מציע מגוון רחב של אביזרים לנכים אשר מיועדים עבור חללים אלו –  כאשר בחירה נכונה של האביזרים המתאימים תאפשר ליצור חדרי מקלחת או אמבטיה נוחים ונעימים עבור המשתמשים. בכדי לעשות את הבחירה הנכונה, קיימת חשיבות גבוהה להכיר תחילה לעומק את האפשרויות השונות – את סוגי האביזרים, את החידושים בתחום, את היצרנים המובילים וכמובן, את המחירים של אביזרים אלו.

מחירים של אביזרי נכים נפוצים

אחד מאותם אביזרי נכים שחשוב ומהותי שיהיה בחדר האמבטיה והשירותים הוא ידית אחיזה. ידית אחיזה מאפשרת יציבות ושימוש בטוח בכל מתקני השירותים. ישנם סוגים שונים של ידיות כאלו, הנבדלים אלו מאלו בגודל הידית, בצורתה, בחומר הגלם ממנה היא עשויה ובפרמטרים נוספים. מחיריהן של הידיות הללו מתחיל בכ-100 ₪ ויכול להגיע עד לכ-700 ₪.

לצד הידיות, ניתן למצוא גם את המעקות, אשר הינן מסיביות וגדולות יותר מהידיות, מחירי המעקות יכול להתחיל בסביבות ה-500 ₪ ולהגיע עד ל-1800 ₪. אביזרים לנכים פופולאריים נוספים אשר מיועדים לחדרי האמבטיה הם כיסאות למקלחת ולאמבטיה – טווח המחירים של כסאות אלו הוא רחב במיוחד ויכול להתחיל בסביבות ה-100 ₪ לכיסא פשוט ולהגיע ל-4000 ₪ ואף יותר לכיסא גלגלים ייעודי עבור האמבטיה.

בוחרים את האביזרים המתאימים

כאמור, טווח המחירים של אביזרים לנכים הוא רחב ומושפע מפרמטרים רבים. ברכישות חשובות מהסוג הזה, מומלץ מאוד לא למהר ולהסתנוור מאביזר מסוים רק בגלל מחירו האטרקטיבי. יש לבדוק בקפדנות שאכן מדובר באביזר איכותי אשר יענה בצורה הטובה ביותר על צרכי המשתמש וישמור על בטיחותו בצורה הטובה ביותר וגם אם המוצר המתאים יהיה יותר יקר, שווה לשלם את הסכום בכדי לדאוג לבטיחות המקסימלית של המשתמש.

בכדי לרכוש את המוצרים האיכותיים ביותר במחירים המשתלמים ביותר, ההמלצה היא לעשות סקר שוק מקיף בטרם הקנייה עד למציאת אביזר שיהיה גם איכותי וגם לא יקר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן