כמה עולים אופני שיווי משקל לילדים?

אופני שיווי משקל לילדים

אופני שיווי משקל יכולים להישמע לכם מוזרים מאוד, ואולי אפילו תחשבו שמדובר באופניים רגילות עם גלגלי עזר. למעשה אופניים אלו דומות מאוד לאופניים רגילות וקל מאוד להתבלבל ביניהן אך זה הזמן להבין מה השוני בהן ומדוע הן מעולות לילדים קטנים.

מהם אופני איזון לילדים?

אל תתבלבלו, אופני איזון הם לא אופניים שנשארות מאוזנות גם כאשר לא מפדלים. אופניים אלו רגילים לחלוטין אך מותקנים בהם גלגלי עזר ואופני איזון שונים מהם לחלוטין. אופני איזון, או אופני שיווי משקל בשמם השני ואולי המוכר יותר, הם אופניים ללא פדלים בכלל. האופניים הללו יכולים להיות מועילים מאוד לילד כיוון שהוא יכול להתחיל לרכב עליהם כבר בגיל צעיר. האופניים האלו קלות מאוד ואפשר להיעזר בהם בטיולים ובכל מיני סיטואציות בהם הילד רוצה לשחרר קצת אנרגיות. האם האופניים הללו משפיעים על ההתפתחות שלו בצורה כלשהי?

במה אופניים אלו עוזרים?

אופני שיווי משקל עוזרים לילד לעבוד על שיווי המשקל שלו וזה מקור שמן. האופניים הללו לא ילמדו אותו לרכב על אופניים וזו לא המטרה. המטרה באופניים אלו שהוא ילמד לאזן את עצמו. ברגע שהוא לומד לאזן את עצמו הוא למעשה יכול להסתדר לבדו במצבים אחרים בחיים, כמו למשל כאשר הוא עומד ליפול. בסופו של דבר זהו עוד כלי התפתחותי שיכול לעזור לילד והיופי באופניים אלו הוא שהם שימושיים כבר מגיל קטן מאוד. ילד בן 3 יכול כבר להיעזר בהם ולעתים מגיל צעיר יותר, זה כבר משתנה בין ילד לילד לפי האופי שלו והיכולות שהפסיק לרכוש בשל החינוך של ההורים שלו.

כמה עולים אופני איזון?

הנה עוד יתרון נוסף לאופני איזון, המחיר שלהם. אופני איזון יכולים להתחיל ממחיר של 150 שקלים והם יגיעו עד 300-500 שקלים בדגמים היקרים יותר. גם אם תקנו את הדגם היקר ביותר הרי שלא מדובר על הוצאה גדולה למשפחה ממוצעת. אסור לשכוח שהאופניים האלו עוזרים לילד לשמור על שיווי משקל ולא מדובר על סתם צעצוע. הוא לא יכול לסכן את עצמו באמת על האופניים הללו, הוא יכול לצבור ביטחון שישפיע עליו בתחומים אחרים בחיים כמו למשל החיים החברתיים שלו. אופניים אלו יכולים לעלות יותר גם בגלל העיצוב אך בעיקר בגלל החומרים ואיכותם הכללים של האופניים.

מה משפיע על המחיר?

איכות האופניים היא הפרמטר שמשפיע על המחיר שלהם יותר מכל פרמטר אחר, אך מה משפיע עצל האיכות? האם העיצוב משפיע? העיצוב יכול להשפיע על המחיר אך למעשה אין יותר מידי שוני בין העיצובים מלבד הצבע והגימורים, הרי גוף האופניים הוא די בסיסי ובכל מקרה מדובר על אופניים לילדים בגיל הרך. לעומת זאת סוג החומר שממנו מורכב האופניים משפיע באופן ניכר. ככל שהאופניים יהיו עמידות, חזקות וקלות יותר כך הם יהיו יקרות יותר. יש כיום אופניים שעשויות מברזל יחסית כבד והן יהיו זולות, מה גם שהוא יחליד אחרי זמן מה. לעומתם אופני אלומיניום יהיו קלות ועמידות יותר.

כיצד אפשר להוזיל אותו?

אם אתם רוצים להוזיל את המחיר של אופני שיווי משקל אתם בוודאי יכולים להנמיך את הסטנדרט שלכם ולרכוש אופניים פחות איכותיות. מה עושים כשרוצים בכל זאת לקבל אופניים איכותיות? תוכלו לבצע סקר שוק והשוואת מחירים, וכך תוכלו למצוא מבצעים או חברות זולות יותר. כמו כן חשוב לזכור כי יש אפשרות לקנות אופני שיווי משקל יד שנייה שיהיו זולים בהרבה, ולא בהכרח האיכות שלהם תהיה ירודה משל אופניים חדשות.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן