כמה עולים בלונים לאירועים?

בלונים לאירועים

בלונים יכולים לשדרג את כל סוגי האירועים. המחירים שלהם נקבעים לפי פרמטרים מסוימים שכדאי להכיר. בנוסף, אפשר להשוות בין מחיריהם על מנת לחסוך בהוצאות מיותרות.

השימוש בבלונים

יש כמה דרכים שבהן ניתן להשתמש בבלונים במהלך אירועים פרטיים, עסקיים, ציבוריים או מסחריים. רוב הבלונים משמשים למשל לעיצוב של חלל הפנים וליצירת אווירה יוקרתית ושמחה. אחרים יכולים לציין כיתוב או מסר שיווקי, וישנם כאלה שמפוזרים ברחבת הריקודים להנאת החוגגים והמוזמנים. מעבר לכך, ניתן לציין את הכניסה לאירוע עם גשר בלונים מפואר ומרשים.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

אלו הגורמים העיקריים שקובעים כמה עולים בלונים לאירועים:

א. כמות – ככל שמזמינים יותר בלונים לאירועים כך יורד המחיר לכל בלון בנפרד. מומלץ להזמין כמות גדולה של בלונים לאירועים חשובים כמו חתונות ובריתות, אך ניתן להסתפק בכמות קטנה יותר באירועים אינטימיים כמו ימי הולדת וימי גיבוש לעובדים.

ב. צבע ועיצוב – הפרמטר העיקרי שמשפיע על המחיר הוא סוג הבלון. כיום כבר אפשר לבחור מבין מגוון עצום של בלונים. חלקם מעוצבים בצורה של דמויות מוכרות, חלקם מעוצבים כמו אותיות ויש בלונים רגילים בצבעים מיוחדים.

ג. בלוני הליום – בלוני הליום מתומחרים בצורה שונה מאשר בלונים רגילים. הם מיועדים בעיקר לאירועים שמתקיימים בתוך חלל גדולים כמו אולמות וגני אירועים, ופחות לבתים פרטיים. עם זאת, בלוני הליום בהחלט עשויים להעניק פתרון אידיאלי להורים שמחפשים דרך מקורית לעצב את יום ההולדת של הילדים.

ד. סוג האירוע – חברות מקצועיות גובות מחירים שונים על בלונים לפי סוג האירוע. הבדלי המחירים אמנם לא משמעותיים ולא חייבים לעדכן את נציגי החברה מראש, אבל כדאי לקחת בחשבון את הפרמטר הזה עוד לפני שמבצעים השוואה.

טווח מחירים

שער בלונים מיוחד לאירוע יעלה 900-1,000 ש"ח, לעומת חבילת בסיס שכוללת 10 בלונים מעוצבים וגדולים שתעלה 290 ש"ח. בלונים לאירועים בצורת דמויות של ילדים יעלו 100-400 ש"ח ובלונים קטנים יותר יעלה 40-90 ש"ח. לשם השוואה, בלונים מנגנים עולים 100 ש"ח בממוצע בכל הארץ.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן