כמה עולים בלונים ממותגים?

בלונים ממותגים

בלונים ממותגים כמבליטים את שם המוצר ומשתלמים יותר מבחינה פרסומית

בלונים ממותגים מבטיחים שורה ארוכה של יתרונות. ראשית, כולם אוהבים בלונים והמיתוג יכול לעבוד על מבוגרים, צעירים וילדים. בעזרת המיתוג ניתן להבליט את השם של המוצר או השירות ולהגדיל בצורה משמעותית את החשיפה. קשה להתעלם מהנוכחות של בלונים במקומות ציבוריים והמיתוג מוכיח את עצמו גם בהנעת לקוחות לפעולה מסוימת.

שנית, מבחינה כלכלית בלונים ממותגים משתלמים יותר מאשר לשאת בהוצאות הנדרשות על קמפיין גדול של שיווק ופרסום. המיתוג אפקטיבי בטווח הקצר והארוך, הוא משאיר רושם חיובי ובעזרתו ניתן גם ליצור בידול מול חברות מתחרות. הבידול עולה בקנה אחד עם הצורך של הלקוח בהדגשת הערך המוסף של המוצר שלו, אך חשוב לדעת מה משפיע על עלות הקמפיין.

 

פרמטרים המשפיעים על המחיר

אלו הגורמים העיקריים שיקבעו כמה עולים בלונים ממותגים:
א. סוג הגרפיקה – המחיר מושפע בראש ובראשונה מהעיצוב הגרפי. היות והמחיר של הבלונים עצמם פחות או יותר אחיד, הגרפיקה היא זו שעשויה להטות את הכף. יש לקחת בחשבון פערי מחירים בין עבודה שבלונים ממותגיםל גרפיקאי עצמאי לבין חברה שמתמחה בעבודות גרפיות מורכבות.
ב. לוח זמנים – עומס העבודה ודחיפות ההזמנה קובעים תוך כמה זמן היה תהיה מוכנה. עם זאת, יש לזכור את ההשפעה של לוח הזמנים על המחיר. הדרך לחסוך בהוצאות היא לבצע את ההזמנה כמה שבועות מראש ולא לחכות לרגע האחרון.
ג. כמות – המחיר הוא ליחידה, אבל ככל שקונים כמות גדולה יותר של בלונים כך הוא יורד. לכל מחיר יש גם להוסיף מע"מ כנדרש בחוק.
ד. תוספות – המחיר המקובל הוא עבור הדפסה על גבי צד אחד של בלון בצבע אחד בלבד. כל תוספת אחרת מעלה את המחיר, כמו למשל שימוש בגלופה, החלפת צבע או תוספת צד וצבע שמצריכה גלופה נוספת.

טווח מחירים

רכישה של 100 בלונים תעלה בממוצע 100-120 ש"ח, בעוד ברכישת 200 בלונים ומעלה ניתן להשיג מחיר של 80-90 אגורות לבלון, או 30-40 אגורות ליחידה בהזמנת 5,000 בלונים. כל גלופה עולה 120 ש"ח והחלפת צבע 60 ש"ח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן