כמה עולים בלוני הליום?

מחיר בלוניםיש הרבה סוגים של בלוני הליום, וכל אחד יכול לבחור את המוצר שעונה על הדרישות שלו. כיום ניתן למצוא את הבלונים באירועים המאורגנים על ידי לקוחות פרטיים, עסקיים וכדומה. במילים אחרות, על מנת לבדוק כמה עולים בלוני הליום כדאי להכיר את השימושים השונים שלהם, ואת התפקיד בכל אירוע.

השאלה כמה עולים בלוני הליום תלויה בגורמים רבים כגון:

– סוג הבלונים
– הדפסים או צורות מיוחדות
– מספר הבלונים
– גודל הבלונים
– שירותי התקנה או הפרחה
– משלוח אל בית הלקוח או העסק

קישוט אירוע פרטי

השימוש הנפוץ ביותר בבלוני הליום הוא עבור קישוט אירוע פרטי. תחת הקטגוריה הזו נכללות מסיבות הפתעה לבן או בת הזוג, אירועים חברתיים בתאריכים מיוחדים, וכל חגיגה אחרת הנערכת בבית, במסעדה או במקום פתוח. היתרון של בלוני הליום בא לידי ביטוי באופן בו הם משנים את האווירה ומקנים לאירוע נופך חגיגי. בקישוט של בית רגיל תקציב של עשרות שקלים אמור להספיק, היות ומחירו של בלון הליום חלק בודד עומד כיום על 3.5-4.5 ש"ח. קישוט עם בלון הליום מודפס יהיה יקר יותר ויעלה 5-6.5 ש"ח לבלון, בעוד בלון מיילר קטן בגודל 18 אינצ' יעלה 15-25 ש"ח.

מי שמעוניין לקשט אירוע פרטי מחוץ לבית יכול להגיע לתקציב של כמה מאות שקלים. עבור אירוע פרטי כזה נהוג להשתמש בבלון מיילר גדול 26 אינצ', שעלותו הממוצעת 27 ש"ח, או בלון מיילר ג'מבו 36 אינצ' שעולה 50-100 ש"ח. השקעה אמיתית באמת תהיה בבלון מיילר מהלך ענק שעולה 150-250 ש"ח.

קישוט אירוע השקה

יש הרבה אירועי השקה בהם התפקיד של בלוני הליום הוא לשווק ולפרסם את המותג או המוצר. באירועים מן הסוג הזה השאלה כמה עולים בלוני הליום נקבעת לפי כמות המוזמנים וסוג הפעילות. באופן כללי, מומלץ להתחיל עם בובת בלון עשויה משזירה של מספר בלונים יחד ועולה 150-250 ש"ח. גודל הגוף של הבובה הוא בערך 1.5 מ' והגודל הכללי הוא 1.9 מ'. אפשר לעצב את הבובה במראה המוצר המושק, ולהוסיף קשת ספירלה חגיגית מבלוני הליום, שתעלה 400 – 1,000 ש"ח.

פרסום וקידום מכירות

בניגוד לקישוט אירוע השקה המתקיים בדרך כלל בתוך אולם סגור, פרסום וקידום מכירות נועדו למשוך את תשומת הלב של הלקוחות במקום ציבורי. כאן המחיר של בלוני הליום גבוה יותר, משום שיש להם תפקיד משמעותי. מומלץ לרכוש רשת של 100 בלונים בעלות 350-500 ש"ח כולל התקנה, או להתעניין לגבי רשת בלונים גדולה יותר של 100 בלונים במחיר 350-700 ש"ח. הפרחת בלונים בסיום האירוע או לחילופין בתחילתו תעלה 300-550 ש"ח.

לסיכום, מי ששואל כמה עולים בלוני הליום צריך להגדיר קודם כל את המטרות שלו. באירוע פרטי ואינטימי, תוכלו לרכוש בלון בעשרות שקלים בלבד, באירוע השקה תצטרכו להחליט מראש על תקציב ואירועי פרסום וקידום מכירות, סביר להניח שתיאלצו להיפרד ממאות שקלים לפחות.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן