כמה עולים בִרְכוֹנים לאירועים

ברכת המזון

ברכת המזוןברכונים הם למעשה ברכת המזון המודפסת על גבי נייר איכותי המיועדת לשימוש באירועים מסוגים שנים שבהם מוגש אוכל. רבים העורכים אירועים לשומרי מסורת או לאנשים דתיים, או אפילו למוזמנים מעורבים (חילוניים ודתיים כאחד) מעוניינים להוסיף בכל שולחן ברכון של ברכת המזון על מנת לאפשר לאנשים לברך את ברכת המזון כהלכה.

ברכונים מחולקים בדרך כלל באירועים אלה בכניסה לאולם או שפשוט מוצבים על השולחנות לשימוש כל מי שרוצה. ברכונים אלה מודפסים על נייר איכותי עם קישוטים מרהיבים כדי להפוך את הברכה לחלק מן האירוע כולו.

ברכונים לאירועים ניתן להדפיס בבתי דפוס שונים והמחיר לברכון בודד נע בים 1.5 ₪ ועד כמה שקלים בודדים.

מה משפיע על מחיר הדפסת הברכונים?

  • כמות – כמות ההדפסה יכולה להשפיע על מחיר הברכון הבודד, וככל שמדפיסים כמות גדולה יותר יהיה המחיר עבור אחד נמוך יותר.
  • איכות הנייר – לאיכות הנייר יש השפעה על מחיר הברכון. נייר קרטון מצופה בניילון או פלסטיק יהיה יקר יותר מקרטון רגיל וגם לעובי הנייר יש השפעה על מחיר ההדפסה.
  • עיצוב – יש ברכונים מעוצבים באופן סטנדרטי שמיועדים לאירועים מסוגים שונים וניתן גם להזמין ברכונים בעיצוב אישי, וכל סוג כזה משפיע על המחיר הסופי של ההדפסה.
  • צבעוני או צבע אחד – הדפסת צבע אחד תהיה זולה יותר מהדפסה צבעונית.

איפה להזמין ברכונים

ישנם בתי דפוס המתמחים בהדפסת ברכונים, והמקפידים על כל הטקסט הנכון שיופיע על גביהם, וזאת מעבר לעיצוב שמותאם לסוג האירוע. יש ברכונים המודפסים בסגנון כתובה המיועדים לחתונה, או ברכונים עם כינור דוד לאירועים אחרים, ברכונים עם ציורי שבעת המינים, עם קישוטי פרחים ועוד.

בנוסף לברכונים ניתן במקומות אלה להזמין גם זמירונים, פרקי שירה, מזכרות לאירועים וכדומה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן