כמה עולים חומרים לבניית ציפורניים?

חומרים לבניית ציפורניים

כיום, בנות רבות פונות לתעסוקה בתחום בניית הציפורניים והקוסמטיקה.
בניית ציפורניים הפכה להיות נחלת הכלל, כאשר בנות רבות עוברות טיפולי בנייה באופן קבוע אחת לכמה שבועות, וכן נשים רבות פונות לתעסוקה בתחום זה בשל הביקוש הרב וההכנסה הגבוהה יחסית. בכדי לעבוד כבונת ציפורניים, יש לרכוש חומרים מסוימים הנחוצים לעבודה, וחשוב להכיר את מחירם בטרם אנו בוחרות לפנות לעבודה עצמאית בתחום.

אז מה משפיע על עלות חומרים לבניית ציפורניים?

• סוג המוצר: כאמור, בניית ציפורניים דורשת שימוש במספר חומרים שונים, כאשר לכל חומר מחיר שונה כמובן. כאשר אנו מבררים מחיר חומרים לבניית ציפורניים, חשוב לעשות הפרדה בין החומרים השונים, כאשר החומרים הנחוצים ביותר הינם הסילר- אשר אוטם את הבנייה, אבקת אקריל- בעזרתה בונים את הציפורן, פריימר- אשר חשוב לשמירה על הציפורן הטבעית וחומר מקשר- אשר מקשר בין הציפורן לאבקת האקריל.
• איכות המוצר: כמו בכל תחום, גם בתחום בניית הציפורניים אנו רואים אספקה של חומרים מאיכויות שונות, כאשר חומרים לבניית ציפורניים באיכות גבוהה יספקו לנו את התוצאות הטובות ביותר, אולם גם יעלו לנו מחיר גבוה יותר מאשר חומרים באיכות נמוכה יותר. ברוב המכונים בארץ נעשה שימוש בחומרים באיכות גבוהה, אשר הינם אמנם יקרים יותר מחומרים פשוטים, אולם אינם יקרים עד כדי כך שלא ניתן לרכוש אותם במחיר סביר.
• כמות הרכישה: קוסמטיקאיות העוסקות בבניית ציפורניים באופן קבוע אינן נוטות לרכוש כמויות קטנות של החומרים בהם הן עושות שימוש, דבר אשר בא לידי ביטוי כמובן במחיר. רוב הסוחרים מוכרים חומרים לבניית ציפורניים בסיטונאות, כך שרכישת כמות גדולה יחסית של חומרים מאפשרת לנו לשלם פחות עבור כל פריט באופן יחסי, בהשוואה לרכישה של כל פריט כיחידה.

חומרים לבניית ציפורניים

הגורמים השונים המשפיעים על מחיר חומרים לבניית ציפורניים יוצרים טווח מחירים

כמובן שנוצר טווח מחירים בו נוכל למצוא חומרים לבניית ציפורניים, כאשר מחיר כל מוצר נע בין 40-200 ₪, כאשר נוכל למצוא מוצרים זולים או יקרים יותר מטווח זה, בייחוד כאשר אנו רוכשים בסיטונאות ולא ביחידות בודדות.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן