כמה עולים חומרי אריזה?

חומרי אריזה איכותיים יכולים להיות שדרוג משמעותי לעסק. כל בעל עסק יודע כי אריזה איכותית למוצר יכולה להיות ההבדל בין לקוח מרוצה ללקוח שלא יחזור יותר לעסק. מדוע? מכיוון שעל אף שהמוצר אטרקטיבי, השירות אדיב והעסק נראה נקי ואסתטי, עטיפת המוצר יכולה לגרום ללקוח לשנות את דעתו- מוצר אטרקטיבי בעטיפה שאינה הולמת עשוי להיות מפלה לעסק. לא הייתם קונים בשר טרי, טעים ואיכותי אם הוא היה ארוז בצורה שלא משמרת עליו, נכון? אני בטוח שאתם יכולים לחשוב על דוגמאות נוספות.

אילו חומרי אריזה הכי מתאימים לעסק שלי?

• ניילון נצמד- משמש רבות בתעשיית המזון: סנדוויצ'יות, אריזת מוצרי בשר, עוף או דגים, אריזת סלסלת פירות למתנה, אריזת ארגזי ירקות ועוד. לרוב, ניילון נצמד איכותי יהיה חזק ואלסטי, ועל כן לא ייקרע בקלות. הדבר חשוב שכן אנו מעוניינים לשמור על טריות, אריזה הנותנת ללקוח תחושה של שמירה על היגיינה וניקיון, וכמובן להחזיק את המוצר במקום. חומרי אריזה מסוג זה יבואו לרוב בצבע שקוף או כחול (למרות שישנם גם צבעים אחרים, אך פחות נפוצים בשוק). מגיע בגדלים של 10 ס"מ או 50 ס"מ לרוב, מותאם למכונת אריזה או בצורה ידנית. לרוב עולה כמה עשרות שקלים ל3 ק"ג.
• ניילון בועות- כולנו מכירים אותו דבר ממעברי דירה, או בקניית מוצר חדש שעשוי להיות שביר, ובינינו, כולנו גם אהבנו לשחק איתו בילדות. ניילון בועות יכול להגיע במספר גדלים, ומשמש בעיקר לאריזת מוצרים שבירים או מוצרים שלא נרצה שייפגעו בכל צורה. האוויר בבועות מגן על המוצר מפגיעה חזקה, שריטות וכדומה. יעלה סביבות 70 ₪.

 

 

 

 

 

• פוליאוליפין שרינק- מחליף בשנים האחרונות את ה- PVC, מכיוון שמאושר ע"י ה-FDA האמריקאי והוא ידידותי יותר לסביבה. בנוסף, משתלם יותר מבחינת המחיר. הוא גם גמיש יותר, ואינו משאיר ריח כמו ה-PVC. שיטת העבודה הנה זהה.

אז מה עכשיו?

ישנם חומרי אריזה רבים בשוק. כדאי לבצע סקר שוק זריז (3-4 חברות) על מנת לקבל את ההצעה המשתלמת ביותר. חומרי אריזה איכותיים ומתאימים למוצר הם חשובים עד מאוד להצלחת העסק.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן