כמה עולים חישוקים לרכב?

חישוקים לרכב

שמירה על איכות הרכב ותפקודם התקין של כל החלקים הכרחית לשמירה על נסיעה בטוחה

בכל שנה מתים בישראל עשרות ואף מאות אנשים כתוצאה מתאונות דרכים מחרידות. מספר ההרוגים הגבוה מדיר שינה מעיני האחראים לדבר, המחפשים בנרות אחר פתרון לבעיה. למרות כל ההשקעה בתשתיות חדשות, למעשה האחריות למניעה של תאונות דרכים מוטלת על כל אחד ואחת מאתנו. תאונות דרכים יכולות להימנע בראש ובראשונה על ידי הקפדה על נסיעה בטוחה ברכב. נסיעה בטוחה כוללת כמובן את האחריות לנהוג על פי חוקי המדינה, הסרת הסחות דעת שונות והתאמה לתנאי הדרך, אך נוסף על כך נסיעה בטוחה חייבת לכלול תשומת לב לחלקי הרכב ובדיקה של תפקודם התקין. חישוקים לרכב הם פעמים רבות חלק מהותי בתפקוד התקין של כל רכב, ותקלה בהם עשויה להיות הרסנית ולשבש את יכולת הנהג לשלוט על כיוון הנסיעה עצמו.

מהם הדגמים העיקריים של חישוקים לרכב, ומהם המחירים לכל סוג?

כאמור, חשוב מאוד לבדוק שחישוקים לרכב מתפקדים בצורה מושלמת. החישוקים לרכב הינם הרכיבים העשויים מתכת עליהם מולבש הצמיג. תפקידם כולל שמירה על צורת הצמיג ועל איכותו, תוך מתן אפשרות לנסיעה בטוחה ומניעת שחיקה. הדגמים העיקריים של חישוקים לרכב כוללים דגם העשוי פלדה, ודגם העשוי מסגסוגת מגנזיום:

  • חישוקים לרכב מפלדה: חישוקי פלדה הם הנפוצים יותר בשוק הישראלי ממספר רב של סיבות. ראשית, הפלדה הינה חומר זול יחסית, ובעל חוזק רב. נוסף על כך, במקרה של תקלה בחישוק ניתן לבצע בו תיקונים בקלות יחסית, ואין כל צורך להחליף את כלל הקונסטרוקציה.
  • חישוקים מסגסוגת מגנזיום: חישוקים אלו יעלו יותר, אך הברק ורמת הביצועים שלהם טובים בהרבה. החיסרון בחישוקים מהסוג הזה נובע מכך שלא ניתן לבצע בהם תיקונים במקרה של נזק.

מחיר חישוקי מגנזיום יהיה בסביבות ה1800 שקלים, בעוד שחישוקי פלדה יעלו סביב ה1000 שקלים.

חישוקים לרכב

יש לרכוש חישוקים לרכב מספק אמין

חשוב מאוד להקפיד ולרכוש חישוקים לרכב מספק אמין. רק כך תוכלו להבטיח את בטיחות הנסיעה ברכב שלכם לאורך זמן רב.

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן