כמה עולים חלונות בלגיים?

חלון בלגי הוא כינוי לפרופיל מיוחד אותו ניתן לייצר ממגוון חומרי גלם. הפרופיל הבלגי מיועד למסגרות של חלונות ודלתות. הוא מתאפיין בחתך דק וכך מעניק מראה אוורירי ונעים לחלל הפנים בו הוא מורכב.

את הפרופיל הבלגי אפשר להזמין עבור בתים פרטיים, דירות, חדרי שינה, משרדים, חדרי ישיבות ועוד. עם זאת, יש שני סוגים של פרופילים בלגיים. סוג אחד כולל פרופיל בלגי מפלדה וסוג שני כולל פרופיל בלגי מאלומיניום.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

אלו הגורמים העיקריים הקובעים כמה יעלה לעצב את הבית או המשרד עם חלונות בלגיים:

א. סוג הפרופיל – העלות של פרופיל בלגבי מפלדה גבוהה בהשוואה לפרופיל בלגי מאלומיניום. רוב אנשי המקצוע ממליצים על אלומיניום בגלל עמידות לשיתוך, מראה ותחזוקה נוחה. פרופיל מפלדה מחייב צביעה אחת למספר שנים למניעת חלודה, בעוד פרופיל אלומיניום אינו מחליד.

ב. מידות – החתך הדק של הפרופיל הבלגי הוא מאפיין בולט המשפיע גם על כמה עולים חלונות בלגיים?המחיר. חתן המסגרת החיצונית יכול באופן עקרוני לנוע בין 26-30 מ"מ, בעוד חתך הפרופילים הפנימיים המשמשים לחלוקה של דלת או חלון נע בין 28-30 מ"מ. ככל שמידות החלון יהיו גדולות יותר, כך צפוי גם מחיר הפרופיל לעלות.

ג. עיצוב – אדריכל או מעצב פנים יכול לבחור חלונות מיוחדים עם פרופיל בלגי מאלומיניום או פלדה. עיצוב מיוחד מייקר את המחיר בכמה עשרות אחוזים.

טווח מחירים

התוספת עבור התקנת חלון בפרופיל בלגי היא 30%-50%. על מנת לסבר את האוזן, יש לציין כי חלון הזזה יעלה 800-1,200 ש"ח למ"ר כולל התקנה, בעוד חלון כיס יעלה 1,400-2,000 ש"ח וחלון קיפ יעלה 500-700 ש"ח לשירותים ובגודל 1 מ"ר לפחות. חלון אלומיניום בדגמי קליל יעלה 650-1,200 ש"ח למ"ר וזאת בהזמנת מינימום 3 מ"ר ובצבע לבן.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן