כמה עולים טיפולי יישור שיניים לילדים?

יישור שיניים לילדים

טיפולי יישור שיניים לילדים מבוצעים במטרה לשפר את הדימוי העצמי, למנוע בעיות בתוך הלסת ולתקן סטייה של הלסת בשלב מוקדם. ניתן לבצע את הטיפולים במגוון רחב של שיטות ולאחר התייעצות עם אורטודנט מומחה.

החל מגיל 7 מומלץ לבצע מעקב כדי לפתור בעיה אסתטית שמציקה לילד או  להתמודד עם בעיה תפקודית. מגיל 11 ניתן להשתמש בטיפולים השונים כדי להתגבר על צפיפות או רווחים בין השיניים. לאחר מכן ובגיל ההתבגרות ניתן לשלב יישור שיניים לילדים עם טיפולי שיניים נוספים.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

יש מספר גורמים שקובעים כמה עולים טיפולי יישור שיניים לילדים:

א. סוג הטיפול – הפרמטר העיקרי המשפיע על המחיר הוא סוג הטיפול שאותו בוחרים לבצע. גשר שקוף עולה יותר מאשר גשר רגיל ופערי המחירים בין שיטות וטכניקות מגיעים למאות אחוזים. אפשרויות הטיפול בקרב ילדים כוללות מכשיר קבוע בלסת אחת, טיפול מלא בשתי הלסתות כולל רסן, שתל זמני או טיפול אינויזליין שקוף.

ב. השתתפות קופת החולים או חברות הביטוח – השתתפות של קופות החולים או חברות הביטוח יכולה לחסוך הרבה כסף על יישור שיניים לילדים. ההבדלים הם בין קופות החולים וחברות הביטוח עצמן, כמו גם בין הפוליסה של המטופל. יש גם חברות ביטוח המציעות מגוון טיפולי שיניים לילדים ולהורים יחד.

ג. מקצועיות הרופא המטפל – כמו בתחומים אחרים, גם באורטודנטיה יש משמעות לרמת המקצועיות של הרופא המטפל. רופא מוסמך ומיומן עשוי לגבות מחירים גבוהים יותר בהשוואה לרופאים צעירים שעדיין לא צברו שם וניסיון. ניתן לקבל המלצות על רופאים שמבצעים טיפולי שיניים לילדים ולתאם פגישת היכרות ללא התחייבות. פגישת ההיכרות היא בחינם ובחלק מהשיטות מנצלים אותה כדי לבצע הדמיה ממחושבת של תוצאות הטיפול.

יישור שיניים לילדים

טווח מחירים

טיפול יישור שיניים לילדים עם מכשיר קבוע בלסת אחת יעלה 5,000-6,000 ש"ח, בעוד טיפול מלא בשתי הלסתות כולל רסן יעלה 6,000-9,000 ש"ח. שתל זמני יעלה 2,000-4,000 ש"ח וטיפול אינויזליין יעלה 25,000-35,000 ש"ח בקרב רופאים פרטיים שלא עובדים בהסדר עם קופות החולים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן