כמה עולים כלי גינון

כלי גינון נטענים

כלי גינון רבים יכולים לעזור לכם לעצב את הגינה שלכם בצורה הרבה יותר מדויקת ופשוטה אך רבים מאיתנו עדיין לא קונים אותם בגלל המחיר. המחיר אמנם יכול להיות גבוה אך הוא משתלם בהמשך כי כלי גינון טוב ויעיל ישרת אתכם לשנים רבות, ויחסו לכם זמן עבודה. מה משפיע על המחיר?

תלוי בסוג הכלי

יש כל כך הרבה סוגי כלים כך שאי אפשר לדבר על המחיר של כלי גינון בצורה מדויקת. המחיר של כלי גינון יכול להיות 50 שקלים לכלי ולעתים להגיע לאלפי שקלים. למשל, מזמרה קטנה שנחוצה בכל גינה יכולה לעלות כמה עשרות שקלים בעוד שמכסחת דשא נטענת תעלה 5000 שקלים מהדגם הכי חדש ומתקדם שיש. לכן אם אתם רוצים לדעת כמה עולה כלי גינון כלשהו אתם צריכים לבדוק את המחיר שלו באופן ספציפי כי יש כל כך הרבה סוגים, כאשר הסוגים ממשיכים להסתעף גם כאשר בוחרים בכלי מסוים. למשל, אם תרצו מסור לעבודות גינון יש כמה סוגים שיעלו מחירים שונים וזו רק דוגמה אחת.

תלוי בגודל הכלי

ככל שהכלי יהיה גדול וחזק יותר כך הוא יהיה גם יקר יותר. אפשר לומר את זה גם על איכותו ובטיחותו של הכלי. כאשר מדובר בכלי עמיד יותר אתם יכולים ליהנות ממנו לשנים רבות יותר כי הוא עשוי מהחומרים הכי טובים שיש. לעומת זאת כאשר בוחרים כלי מחומרים די זולים, לעתים ביודעין לפי המחיר, אתם לא צריכים לצפות שהוא יחזיק מעמד לפרק זמן ארוך מידי.

חשמלי, נטען או ידני?

כלי גינון נטענים או חשמליים יעלו יותר מכלי גינון ידניים, לעתים ההבדל גם יהיה דרמטי. האם בכל זאת כדאי לקנות אותם? התשובה היא חד משמעית כן. כלי גינון חשמליים יכולים לחסוך לכם זמן עבודה רב וגם עבודת ידיים מאומצת.

תלוי גם ביצרן

כלי גינון נטענים, חשמליים וידניים יכולים להגיע בפער די גדול במחיר גם לפי היצרן. יש יצרנים שמייצרים כלי גינון איכותיים במיוחד שנוחים לעבודה וגם בעלי מנגנוני בטיחות מתקדמים, והם יהיו יקרים יותר. כמו כן השם של המותג הולך לפניו בגלל המוניטין שיש לו.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן