כמה עולים כלי עבודה מקיטה?

כלי עבודה מקיטה

חברת מקיטה היא אחת מחברות כלי העבודה המפורסמות ביותר שיש בעולם. מי שבוחר כיום כלי עבודה מקיטה, יודע שהוא עושה את הבחירה הנכונה – זוהי חברה עם מוניטין מעולה, אחריות מלאה לכל כלי העבודה שלה, וגם יכולות מתקדמות מאד. אם גם אתם רוצים להצטייד בכלי העבודה של החברה, יש להניח שיש עוד נושא אחד שמעסיק אתכם – וזה שאלת המחיר של כלי העבודה הללו. אז מה משפיע על המחיר של כלי העבודה של חברת מקיטה? איך נדע לבחור בטווח המחירים הנכון?

 

השפעות אפשריות על המחירים של הכלים

  • איזה כלי עבודה? – נתחיל מכך שכאשר שואלים על המחירים של כלי עבודה מקיטה יש להיות כמובן ספציפיים יותר. יש כלי עבודה מקיטהכיום מגוון עצום של כלי עבודה שאפשר למצוא דרך חברת מקיטה. בין השאר מדובר על מקדחות ומברגות, פטישונים, גוזמי דשא, גוזם גדר, שואב עלים,  משחזות, וכן כמובן ערכות שלמות של כלי עבודה, ואף אביזרים נלווים – כמו למשל סוללות ליתיום לכלי העבודה. לכל אחד מהכלים הללו יש טווח מחירים שונה לחלוטין.

 

  • סיווג בתוך כל כלי – עם זאת, גם אם ניקח כלי עבודה של חברת מקיטה מסוג ספציפי, למשל מברגות ומקדחות, הרי שגם בתוך קטגוריה זו, נוכל למצוא כמה וכמה הבדלים חשובים מאד. יש הבדלים בכל קטגוריה לפי רמת המקצועיות של הכלים במקרה של המברגות קל לשים לב לזה כי זו דוגמה לכלים שמצד אחד יש כמעט בכל בית, אך מהצד השני גם אנשי המקצוע משתמשים בהם. כמובן שהמברגות הפשוטות יותר בעוצמת וואט נמוכה יותר לשימוש ביתי הן הזולות יותר, ואילו המברגות והמקדחות המקצועיות והחזקות יותר, גם יעלו יותר בהתאם.

 

  • ערכות ומבצעים – לעתים ניתן למצוא הנחות שונות עבור כלי עבודה מקיטה, אם בוחרים לקנות למשל ערכות של כמה ביחד – כי אז אפשר לקבל מחיר כולל שחוסך בכמה אחוזים, מאשר רכישה בודדת של כלי אחר בכל פעם.

 

אז מהו טווח המחירים שיצפה לנו?

בהנחה שמדובר על כלי בודד בלבד, ללא כל ציוד עזר, הרי שטווח המחירים יכול להיות כמובן רחב מאד. המחיר יכול להתחיל ב150 ש"ח לכלי פשוט ובסיסי כמו מברגה ביתית – ויכול להגיע גם ל4,000 ש"ח ויותר עבור כלים כמו מסורי שרשרת או גנרטורים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן