כמה עולים לימודי אנגלית?

לימודי אנגלית

לימודי אנגלית תמיד היו חשובים אך בחלוף העשור האחרון החשיבות של שליטה בשפה האנגלית (בין אם זה בכתיבה וקריאה ובין אם זה בדיבור שוטף) רק הלכה וגדלה וזאת בעקבות התלות הרבה שהעולם המערבי פיתח לאינטרנט.

היום באמצעות האינטרנט תוכלו ליצור קשרים עסקיים חובקי עולם, תוכלו להכיר אנשים, תוכלו להעביר ולהפיץ מסר חשוב, להשיג מוצרים במחירים אטרקטיביים, ללמוד דברים ועוד… השפה הגלובאלית לגישור בין דוברי השפות השונות היא אנגלית ובזכותה תוכלו לתקשר עם יפנים, סינים, שוודים, צרפתים וכ"ו…

העלויות של לימודי שפת האנגלית מתחלקים לכמה קטגוריות, ראשית מהי רמתך הנוכחית בשפת האנגלית, לאיזה רמה אתם רוצים לשאוף ובאיזה מסלול למידה אתם בוחרים.

מה הקשר בין הרמה הנוכחית שלי באנגלית לבין עלות הקורס?

הקשר שבין עלות הקורס הסופית לבין ההבנה הנוכחית שלכם בשפת האנגלית היא משמעותית, כי ככל שהרמה שלכם בסיסית יותר ככה תצטרכו ללמוד יותר, מה שאומר שתצטרכו לקחת יותר שעות לימוד בכיתת הקורס ולעבור יותר שלבים.

במידה והאנגלית שלכם היא ברמה ממש גבוה וכל שאתם רוצים הוא לשפר את אוצר המילים שלכם ,את הביטחון בדיבור שלכם, או את רמת הכתיבה שלכם אז הרי שקורס קצר ומזורז יוכל להביא אתכם לתוצאות המבוקשות כך שפחות שעות כיתה יושקעו בכם ובית הספר לאנגלית שאותו תבחרו יוכל להעניק לכם מחיר אטרקטיבי במיוחד.

מסלולי לימוד אנגלית ומחירים משוערים

 

  • לימודי אנגלית באמצעות מגזינים – שיטה מאד נפוצה שצוברת תאוצה בזמן האחרון היא שיטת הלמד בעצמך באמצעות מגזינים מיוחדים באנגלית. לימודי אנגלית באמצעות אותם מגזינים מבוססים על רמה כלומר ככל שהרמה של הקורא גבוה יותר ככה המגזינים רשומים בשפה גבוה יותר ומלאים באוצר מילים עשיר. היתרונות של שיטה זו הם: המחיר הזול בצורה משמעותית מול הקורסים השונים, העניין שבמגזין שמושך את הקורא לקרוא כמה שיותר והשיטה עצמה שמשפרת את האנגלית פלאים. המחירים של שיטה זו נעים בין 49 ₪ לחודש לבין 69 ₪ לחודש.

 

  • בית ספר ללימוד אנגלית – לא חסרים היום בתי ספר ללימוד אנגלית, ישנן רשתות גדולות ויש בתי ספר אזוריים ופרטיים, כולם פחות או יותר מציעים את אותם השירותים שהם: מסלולי לימוד בכיתה מבוססים על רמה של האנגלית שלכם. היתרון שבכך הוא שתשבו בכיתה עם עוד תלמידים כמוכם בהם תוכלו להיעזר וגם לעזור. בכל פעם שתסיימו שלב ותעלו רמה גם הקושי של הלימודים ילך ויגדל. המחירים המשוערים של מסלולי למידה אלו משתנים כמובן בין רמות ההבנה השונות אך ניתן להגדיר אותם מ19,000 ₪ למסלול מלא הכולל בסיס ועד ל5,000 ₪ למסלול למידה מתקדם.לימודי אנגלית

 

  • לימודי אנגלית עם מורים פרטיים – מורים פרטיים ללימוד אנגלית הם הפתרון המועדף על רבים מכמה סיבות שהן: יותר נוח לקבוע לפי הלו"ז של הלומד, רוב המקרים המורים הפרטיים מגיעים לבית הלקוח, המורה מתמקד אך ורק בלקוח ואין הסחות דעה מהצדדים, הלקוח לומד בקצב הכי מתאים לו וניתן לשלוט בעלויות בצורה מבוקרת יותר. המחירים המשוערים של מורים פרטיים לאנגלית הם: המחירים שגובים המורים הפרטיים הם לפי שעה והמחיר המשוער שמורה פרטי טוב יקח מכם ינוע בין 150 ₪ לבין 200 ₪.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן