כמה עולים לימודי גרפיקה?

לימודי גרפיקה

לימודי גרפיקהבעולם המשתנה של ימינו הביקוש למקצועות השונים עולה ויורד בקצב מטורף ולא תמיד אנחנו יודעים מה ללמוד על מנת להבטיח את השקט הנפשי של מחר. בעולם בו המידע מקבל חשיבות משמעותית בכל ארגון וחברה ולמעשה, מדי יום מעובדים מאגרי מידע עצומים ונעשה בהם שימוש ברמות השונות ברחבי העולם כולו – אין זה פלא כי ישנו צורך הולך וגובר בתוכנות לארגון המידע ולעיבוד חכם שלו. בעידן בו רוב התקשורת והמידע מועברים באמצעות האינטרנט, אין זה אלא מתבקש כי לכל בעל עסק יהיה אתר אינטרנט משלו, הדורש קידום ועיצוב ברמה הגבוהה ביותר.

רכישת מקצוע מבוקש בעולם משתנה

מגוון הקורסים השונים המוצעים כיום בתחום המחשוב מציעים ללומדים אינספור אפשרויות להתפתח בענפים מקצועיים שונים ולהרחיב את השכלתם אף תוך כדי פיתוח הקריירה עצמה. בעידן בו אתר אינטרנט הינו מתבקש עבור כל בעל עסק המעוניין לקדם את עצמו ואת מוצריו הרי שעיצוב האתר וקידומו הינם הכרחיים עבור כל בעל אתר אינטרנט ועסק בכל תחום שהוא. קורס פוטושופ ממוקד, לשם הדוגמה, יכול להעניק לבוגריו הכשרה מעשית ואפשרות להשתלב באופן מיידי באחת החברות הגדולות לפרסום ותקשורת או אפילו להתחיל לעבוד כעצמאיים.

המחיר הממוצע בישראל בעבור קורס לימודי גרפיקה הינו כ-7,500-8,000 ש"ח. ברוב המכללות ובתי הספר ניתן למצוא מידי שנה תקופות של הנחות ומסצעים וכדאי לעקוב אחר אזכורים של המכללות והקורסים השונים ברשת כדי לבצע מחקר שוק מעמיק לפני בחירת קורס ספציפי. מה שכן, נכון לשנת 2014 המחיר הממוצע בישרל הוא בין 7,500ש"ח ל8,000ש"ח בעבור כ-200 שעות. המספרים וכמו כן גם המחירים משתנים בין בית ספר למשנהו, ישנם קורסים של אחד על אחד בהם התלמיד לומד בצורה פרטנית וכך מספר השעות קטן יותר.

מה מעניק הקורס?

קורס עיצוב גרפי וכן לימודי גרפיקה ממוחשבת הינם התמחויות המשלבות למעשה בין עולם האסתטיקה לבין עולם המחשוב. הקורס מקנה התמחות מקצועית ואורך כשנתיים. היתרון הגדול של קורס עיצוב גרפי הינו באפשרות הייחודית לשלב לימודים ועבודה. חיי חברה וקידום אישי. תודות לשיעורים ממוקדים ומעשיים, הנערכים אחת לשבוע או יותר במקרים מסוימים, זוכים התלמידים להתמחות מעשית ויכולים להשתלב בקלות בעולם התעשייה בתחומי עיצוב גרפי בענפי העיסוק השונים.

מהן אפשרויות התעסוקה?

בתום הלימודים, בוגרי קורס עיצוב גרפי וכן בוגרים של לימודי גרפיקה ממוחשבת משתלבים במגוון רחב של תפקידים הכוללים עיצוב אתרי אינטרנט ועיצוב מוצרים אינטראקטיביים, עיצוב גרפי בתחומי הפרסום על שלוחותיהן השונות כמו גם עיצוב לענף הדפוס המוכר והטוב, עיצוב בחברות תקשורת ופרסום, מדיה חדשה ועוד. כמובן, יש מי שמעדיף להתפתח בתחום כעצמאי ולתת שירות ללקוחות פרטיים וחברות.

מה לומדים בקורס?

קורס עיצוב גרפי הינו קורס מעשי שהפן התיאורטי אינו נגרע ממנו. במהלך קורס עיצוב גרפי מתמחים התלמידים בשלושה עולמות עיקריים: קורס עיצוב גרפי ופרסום, קורס עיצוב גרפי המיועד לאינטרנט ולאינטראקטיב וכן התמחות בניהול אמנותי. במהלך הקורס רוכשים התלמידים מיומנויות שונות ומגוונות ומתנסים במושגים הבסיסיים המשמשים את לחם החוק של התחום: טכניקות איור שונות, יסודות הטיפוגרפיה, יסודות האנימציה, יסודות הצילום, יסודות העיצוב האינטראקטיבי, צורה, קו, קומפוזיציה, צבע וחלל ועוד.

אילו תוכנות נלמדות במהלך הקורס?

במהלך הקורס רוכשים התלמידים את יסודות השיווק והפרסום וכן מיומנויות בכל התוכנות הגרפיות הרלוונטיות: קורסPhotoshop, קורסDreamweaver, קורסIllustrator, קורסFlash, קורסAction Script, סדנתInDesign ועוד. אם אתם חולמים להשתלב בענפי העיצוב ובתעשיית התקשורת והפרסום, קורס עיצוב גרפי הינו המענה המושלם בעבורכם.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן