כמה עולים לימודי עריכת דין

לימודי עריכת דין

לא מעט אנשים  חשים כי יש להם את הכישרון לעסוק תחום המשפטים ולהיות עורכי דין טובים. עולם המשפטים הוא עולם מרתק ולימודי המשפטים הם לימודים מעניינים, אשר מעניקים בסופם לכל אדם אשר עבר את המבחנים הרלוונטיים, את הסכמות לעסוק בעריכת דין באופן מקצועי ורשמי. כיום ניתן ללמוד משפטים באוניברסיטאות או במכללות ייעודיות ללימודים מעין אלו. חשוב מאוד לבחור במקום הלימודים הטוב ביותר מכל הבחינות, בטרם נרשמים אליו בכדי להתחיל בלימודי התואר למשפטים, אשר יובילו את האדם בסופו של דבר להיות עורך דין המתמחה בתחום ספציפי בעולם המשפט.

היכן כדאי לבחור ללמוד משפטים?

 

כאמור, לימודי משפטים הם לימודים מרתקים ומעניינים. אנשים רבים בוחרים ללמוד משפטים הן מכיוון שהתחום מעניין ומרתק אותם והן מכיוון שלימודי משפטים מובילים את האדם הלומד אותם לעסוק בסופו של דבר במקצוע ריווחי ואטרקטיבי. ניתן ללמוד תואר במשפטים כיום באוניברסיטאות שונות ברחבי הארץ ומנגד, ניתן ללמוד תואר במשפטים במכללות ייעודיות הרלוונטיים בין היתר ללימודי התחום. הן ללימודי משפטים במכללה והן ללימודי משפטים באוניברסיטה, ישנם יתרונות וחסרונות. כל אדם צריך לבחור את המקום האולטימטיבי עבורו ללימודי תואר זה, לאחר שבירר היטב לגבי כל מקום לימודים והכריע מתוך הבנה שבמקום כזה או אחר, היתרונות עולים על החסרונות עבורו. אחד היתרונות הבולטים של לימודי משפטים באוניברסיטה אל מול לימודי משפטים במכללות ייעודיות עבור תחום זה, גובל בגובה שכר הלימוד.

אז כמה יעלה לכם להיות עורכי דין?

תואר אקדמאי במשפטים, אשר יוביל את האדם הלומד אותו בסופו של דבר להיות עורך דין בתחום המבוקש לו, הוא תואר הנע בין פרק זמן של 3.5-4 שנים. בעוד שתואר אקדמאי במשפטים באוניברסיטה הוא תואר מסובסד, אשר יעלה לכם 12,000 ₪ לשנה, הרי שתואר במשפטים במרבית המכללות המיועדות עבור לימודי משפטים, הוא תואר אשר יעלה לכם בין 26000-36000 ₪ לשנה. מדובר בפער משמעותי מאוד במחיר, ובכל זאת, רבים מוצאים את עצמם בוחרים ללמוד את התואר הנחשק דווקא במכללות ייעודיות ללימודי משפטים, מכיוון שתנאי הקבלה ללימודים הללו הם תנאי קבלה נוחים יותר מתנאי הקבלה ללימודי תחום זה באוניברסיטאות.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן