כמה עולים מדפים למחסן?

מדפים למחסן בעומס בינוני

מדפים למחסן בעומס בינוניאי אפשר לחשוב כיום על עיצוב המחסן, הבית, המשרד, אוכל מתחם אחר, מבלי שיהיו בו מספר מדפים. המדפים נחשבים לאלמנט שיש בו שני מרכיבים. מצד אחד – הם תורמים מאד לעיצוב המתחם, ויכולים אף לכסות על פגמים שונים בקיר. מהצד השני, מדובר על פתרונות אחסנה מעולים. מדפים למחסן מנצלים את המקום בצורה אולטימטיבית, וניתן לאכסן עליהם פריטים שונים, ובכך לפנות מקום חשוב. בעידן שבו המחיר למ"ר הולך ועולה, ואנשים מצטמצמים בשטחי המגורים והעבודה שלהם – למדפים למחסן יש תפקיד קריטי. אז כמה בעצם עולים מדפים למחסן כיום, ומה לוקחים בחשבון כשרוכשים אותם?

המרכיבים של מחירי מדפים למחסן

חומר הגלם

אפשר למצוא כיום מדפים למחסן מסוגים שונים, כאשר הדרך המרכזית להבחין ביניהם, היא על בסיס חומר הגלם. שני הסוגים המרכזיים הם מדפי העץ ומדפי המתכת. בתוך מדפי העץ יש כמובן מספר סוגים שונים, שכן השאלה היא האם מדובר על עץ טבעי, או על חתיכות של נסורת, אשר הודבקו באופן מלאכותי, והן יוצרות ביחד את המראה הטבעי של העץ. במדפי המתכת, יש לשים לב כמובן למידת האיכות של החומר המתכתי, לשאלה האם מדובר על מתכת שאיננה מחלידה, וכיו"ב. ככלל, מדי המתכת נחשבים זולים יותר ממדפי העץ, כשמדובר על מדף בודד, אם כי לרוב הם לא נמכרים בבודדים, אלא כחלק ממערכת מודולרית להרכבה. המחיר ההתחלתי של המדפים הזולים ביותר יכול להיות כמה מאות שקלים בלבד – ובהתאם המחיר גם יכול לעלות עד ל 5,000 ש"ח, למערכת אחת בלבד.

התקנה והרכבה

בבואכם לרכוש מדפים למחסן, עליכם לקחת בחשבון את עלויות ההתקנה וההרכבה שלהם. חשוב לציין שהדבר נכון למדפים מכל סוג. אם מדובר על מדף אשר יורכב ישירות על הקיר – יש עלויות של קידוח. אם מדובר על מדפי מתכת, אזי יש לבדוק מה המחיר שיש לשלם לצוות אשר ירכיב אותם, שכן לרוב הם מודולריים. כך או כך, יש עלות מסוימת בתהליך. כמובן שאפשר לבצע את המשימה באופן עצמאי – וכאן יש לקחת בחשבון את מרכיב הזמן. עלויות ההרכבה יכולות להתחיל מכמה עשרות שקלים – ועד ל 500 ש"ח, תלוי במידת המורכבות, ובכמות המדפים להרכבה.

משקל נשיאה

לכל מדף באשר הוא, יש משקל נשיאה מקסימלי אותו הוא יכול לשאת. מומלץ בחום לברר אצל היצרן או בחנו תשבה אתם רוכשים את המדף, מהו משקל הנשיאה של המדפים הספציפיים שמעניינים אתכם. לצרכן הביתי, יכול להספיק מדף סטנדרטי, וכך גם לרוב מקומות העבודה המשרדיים. עם זאת, במידה ואתם מחפשים מדפים למחסנים למשל – עליכם למצוא דגמים עם כושר נשיאה הרבה יותר חזק – והדבר יכול להעלות את מחירי המדפים במאות שקלים, עקב היכולת המיוחדת שלהם.

אז מה חשוב לקחת בחשבון?

זכרו שבכל מקרה, בבואכם לבחור את המדפים למחסן, עליכם לשים לב שהם ישרתו את הצרכים שלכם. לעתים, עדיף להשקיע במדפים איכותיים ויקרים יותר, שכן אלו ישמשו אתכם לאורך שנים, ובטווח הארוך – מדובר על כדאיות כלכלית.

נכתב באדיבות עולם המדף, אלנבי 93, תל אביב, טלפון: 5661332 – 03

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן