כמה עולים מדפים למחסן

כל מחסן מודרני ואיכותי חייב פתרונות איכותיים של מידוף שמתאימים לצרכים המדויקים שלו

המחסן הוא אחד המרחבים החשובים ביותר בכל עסק מסחרי ובכל מפעל, כאשר גם בכל מה שנוגע למרחב הביתי והפרטי שלנו יש למרחבי האחסון שלנו חשיבות רבה מאוד. בהקשר זה, חשוב להבין כי בכדי שמחסן יוכל לאפשר לעסק או לבית את השגרה האיכותית והנוחה ביותר של אחסון, הוא צריך להתאים בצורה הטובה ביותר לצרכים של העסק או של הבית. הדבר נכון מבחינת גודל המחסן, בוודאי, אך עוד יותר מכך הדבר צריך להתאים לתכנון המחסן הנכון מבחינת המידוף שלו. מדפים למחסן הם הדרך שלנו להפוך את המחסן להרבה יותר גדול ממה שהוא, ודרך תכנון נכון של מדפים והתאמה שלהם לצרכים של המחסן שלנו, אנחנו מנצלים את המחסן בצורה האיכותית ביותר לאורך זמן. כעת, חשוב להבין מה בדיוק משפיע על מחירי המדפים השונים, ומה טווח המחירים הרלוונטי עבור סוגים שונים של מדפים.

מהם סוגי המדפים השונים הרלוונטיים למחסן שלנו, ומה משפיע על המחיר של מדפים?

·פתרונות מידוף שונים – הצורה הקלאסית והמוכרת ביותר של מדפים למחסן שלכם יכולה להיות מדפי מתכת פשוטים שמותקנים כחלק ממערכת עומדת או מחוברים לקיר. מדפים שכאלה, שבדרך כלל יהיו מותקנים לרוחב ובמספק מפלסים וקומות, הם עדיין המדפים הנפוצים ביותר – אך יתכן שלא האיכותיים ביותר והנחוצים ביותר עבורכם. כיום, קיימים פתרונות מידוף כמו מדפי זרימה, שהם למעשה מדפים ארוכים המותקנים לאורך המחסן ונותנים לנו לנצל את המרחב בצורה האיכותית ביותר באחסון כמות גדולה של מוצרים, וכך למעשה מדובר בפתרונות הנכונים יותר עבור צרכים עסקיים, למשל. מדפים שונים גם נבדלים זה מזה בחומר הגלם שלהם, כאשר חומרים חזקים שאינם מחלידים יעלו לנו יותר ממדפי הפח הישנים והמוכרים. גם כושר ההרמה וחוזק המדפים משפיע, כמובן, על הבחירה שלנו במדפים שונים.

מדפים למחסן

·מה משפיע על המחיר? כאמור, פרמטרים לא מועטים משפיעים על מחיר מדפים למחסן. חומר הגלם ממנו אנחנו מייצרים את המדפים, כושר ההרמה של המדפים, ויותר מכל דבר אחר תכנון המערכת של המדפים. מדף פשוט שמותקן על עמודים יעלה לנו פחות ממדף זרימה איכותי ודינמי, אם כי מדף הזרימה יכול להתאים הרבה יותר לצרכי המחסן התעשייתי או המסחרי. בכל מקרה, הנה טווח המחירים הרלוונטי.

מבלי לשכוח את שירותי התקנת המדפים, הנה טווח המחירים הרלוונטי עבור מדפים למחסן

מדפים למחסן מתחילים ממחירים של כמה עשרות שקלים עבור מטר מדף, מה שמביא את התקנת המדפים במחסן סטנדרטי למחיר ממוצע מינימלי של 400-800 ₪. עם זאת, עבור פתרונות מידוף מתקדמים יותר של מדפים דינמיים, כולל התקנה אנחנו יכולים להגיע לטווח מחירים שנע בין 2,000 ל-4,000 ₪, בהתאם לגודל המחסן ובהתאם להיקף המדפים הנחוצים לנו.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן