כמה עולים מדפים?

מדפים הם פתרונות אחסון המיועדים לשימוש ביתי, משרדי או תעשייתי מגיעים במגוון רחב של דגמים. חשוב להכיר את הפרמטרים המשפיעים על המחיר כדי לחסוך בהוצאות ולנצל את היתרונות שלהם בצורה נכונה.
מדפים הם פתרונות אחסון נפוצים המשמשים לטובת שורה ארוכה של מטרות. ראשית, ניתן לתלות אותם על קירות בבתים פרטיים על מנת לחסוך במקום. מהבחינה הזו הם נחשבים פתרון אחסון אידיאלי ומשתלם לטווח קצר וארוך. הם מומלצים עבור דירות קטנות, משפחות עם ילדים ובתי דיור מוגן, בתי חולים ועוד. שנית, כמעט בכל משרד מודרני יש פתרונות אחסון מן הסוג הזה. השימוש בהם במשרד הוא לטובת אחסון של מסמכים, קלסרים ופריטי ארכיון.
השאלה החשובה ביותר בבחירת פתרונות אחסון היא כיצד לחסוך בהוצאות מבלי לוותר על איכות. את המטרה הזו משיגים אם מכירים את הפרמטרים המשפיעים על המחיר. לאחר מכן ניתן לבצע השוואת מחירים יעילה, להתייעץ עם אנשי מקצוע ולהתרשם מסוגים שונים של פתרונות אחסון כפי שמופיעים בקטלוגים המובילים.

מדפים

פרמטרים המשפיעים על המחיר המדפים

אלו הגורמים העיקריים שקובעים כמה עולים מדפים:
א. חומרי גלם – אפשר לייצר פתרונות אחסון ומדפים מפלסטיק, עץ ומתכת. מוצרי הפלסטיק הם הזולים ביותר אך העמידות שלהם מוגבלת. מוצרי עץ מגיעים במגוון רחב של דגמים וסוגים, אולם הם יכולים להתאים לשימוש ביתי. מוצרי המתכת נפוצים במשרדים בגלל שהם דורשים מינימום תחזוקה וניתן לשלב אותם עם עיצוב תעשייתי ומודרני.
ב. גודל – העלות של פתרונות אחסון נקבעת לפי הגודל. ככל שהמדף ארוך ומאסיבי יותר, כך צפוי המחיר שלו לעלות. הסוד הוא להתחיל בהגדרת הצרכים ורק לאחר מכן להשוות בין דגמים שונים. בצורה כזו ניתן לבחור גודל מדויק שלא תופס מקום בחלל, אולם עדיין מאפשר אחסון של פריטים רבים.
ג. מודולאריות – שטחי אחסון קטנים מדגישים את הצורך בפתרונות מודולאריים. אלו פתרונות המגיעים במבחר מידות ולא רק במידות קבועות מראש. התאמה מדויקת של פתרונות אחסון לגודל החלל תשתלם בטווח הארוך, אך העלות הראשונית שלהם צפויה להיות גבוהה יותר בהשוואה לפתרונות המסורתיים והרגילים.
ד. אופי השימוש – מערכות אחסון שלמות המשמשות לטובת משרדים, מחסנים ומפעלים יהיו יקרות יותר ממערכות המשמשות בתים פרטיים. כאן אופי השימוש משפיע על המחיר דרך גודל המערכת והצורה בה ניתן להתקין אותה.

טווח מחירים של מדפים

לוח עץ סטנדרטי בגודל 40X60 סנטימטר המשמש לאחסון יעלה 25-40 ש"ח, לעומת לוח עץ גדול יותר שיעלה 45-65 ש"ח. מדף מתכת מתכוון ומודולארי בגודל 70-120 סנטימטר יעלה 140 ש"ח בממוצע, לעומת גודל של 110-200 סנטימטר שיעלה 160 ש"ח.
פתרונות אחסון נסתרים עם חיבור אחורי לקיר יעלו 60-80 ש"ח. לצורך השוואה, ארון בגדים עם 3 דלתות הזזה, מראה גדולה ו-5 מדפים יעלה 2,000-3,000 ש"ח בממוצע.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן