כמה עולים מדפי מתכת

מדפי מתכת

המדפים החזקים ביותר שתוכלו לבקש

אם אתם מחפשים מדפים חזקים ויציבים, כאלו שיכולים להתמודד עם סחורות גדולות וכבדת, מדפי מתכת הם המדפים הכי טובים עבורכם ועבור העסק שלכם. ישנם סוגי מדפים רבים ולכל סוג יש שיטת התקנה אחרת, הרכבה מעט שונה וגם העמידות שלהם אינה זהה ובכול מה שקשור למחסנים גדולים ותעשייתיים, מדפי מתכת הם הרכישה הנכונה ביותר. מחסני מתכת לא יכולים להתעקם בקלות, הם עמידים לכל פגיעה חיצונית ויכולים להתנשא לגובה רב שלא כמו מדפי פלסטיק שמתאימים רק למחסנים קטנים יותר ולחומרים קלים יותר. החיסרון היחיד במדפי מכתת אל מול המדפים האחרים הוא העלות שלהם שהיא יקרה יותר ממדפי עץ או מדפי פלסטיק אך בכל מחשבה לטווח הארוך ורכישה בהתאם לסוג השימוש, הם הקנייה הכדאית ביותר.

מדפי מתכת

כמה עולים מדפי מתכת ובמה תלוי במחיר?

  • ישנם סוגים רבים של מדפי מתכת וגם ההתקנה שלהם יכולה לעלות עוד כסף אך המחיר נע בין כמה עשרות שקלים ועד מאות שקלים. מדף קטן יכול לעלות כארבעים או חמישים שקלים וכאשר מדובר על מחסן רחב וחזק הוא יכול לעלות בין מאה למאתיים שקלים כאשר אלו בדרך כלל מתאימים לסופרים או למפעלים. מחיר המדף משתנה בהתאם לגודל שלו אך חשוב לזכור שככול המדף גדול יותר יש צורך בפחות מדפים ולכן השיקול הזה חייב להילקח בחשבון, כאשר הגודל חייב להיקבע גם על פי גודל הסחורה. חש סחורות שיכולות להיכנס רק במדפים גדולים ורחבים ולא בהרבה מדפים קטנים ולכן יש צורך להתאים את סוג הסחורה לסוג המדפים.
  • גם חוזק המדף הוא זה שיכול להעלות את מחירו. יש מדפי מתכת פשוטים ודקים יותר, כמו אלו שנמצאים בסופר מרקט לעומת מדפים חזקים שניתן למצוא במחסנים של מפעלים גדולים שמאפסנים מוטות מתכת כבדים, מכונות כבדות וכולה. ככל שהמתכת תהיה כבדה ויציבה יותר המחיר יהיה גבוה יותר. לא כל סחורה צריכה מתכת כל כך כבדה וחזקה ואין סיבה שתקנו מדפים כבדים וגדולים כאלו ללא סיבה.

האם כדאי להשקיע במדפי מתכת?

מדפי מתכת יכולים להיות הקנייה הטובה ביותר או הבזבזנית ביותר. כדי להבין האם המדפים האלו מתאימים לכם חשוב להתייעץ עם המקום ממנו אתם קונים את המדפים, לשתף אותם בסחורה שאתם מאחסנים וגם בשטח המחסן שיש לכם. יכול להיות שתקבלו המלצה להתקין מערכת מודולרית, יכול להיות שתקבלו המלצה למערכת מדפים קטנה יותר וכולה. בכל מקרה המדפים יציבים מאוד ומי שרוצה מערכת מדפים שלא תיהרס בקלות, זוהי בחירה כדאית מאוד.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן