כמה עולים מוצרי טיפוח לכלב?

מוצרי טיפוח לכלב - כמה זה עולה לנו?

מוצרי טיפוח לכלב - כמה זה עולה לנו?

הכלב שלנו הופך מהר מאד להיות חלק בלתי נפרד מהבית שלנו. לא פעם הכלב הופך להיות בן משפחה של ממש, וכמו בן משפחה גם הוא מצפה ליחס הוגן ומפנק. משימת טיפוח הכלב פשוטה היום הרבה יותר מבעבר, כיוון שהיום אנו יכולים למצוא בקלות – שמפו לכלבים, מברשות, מסרקים ואפילו בושם לכלבים, שלל מוצרים אשר הופכים את הכלב שלנו למטופח, נעים וחלק בלתי נפרד מהמשפחה. כלב מטופח הוא כלב אשר כיף לנו לגעת בו ולשחק אתו, וכיוון שהכלב רואה בנו את המשפחה שלו חשוב שנטפח אותו ונהנה ממנו והוא מאתנו. 

למה חשוב לרכוש מוצרים לכלבים

שמפו לכלבים הוא שמפו אשר מיועד במיוחד לכלבים. השמפו תוכנן ויוצר כך שהוא יתאים ל PH של הכלב כך שגם רחצה תכופה לא תפגע בעור שלו אלא להפך, תזין אותו. העלויות של שמפו לכלבים מתחילה ב- 29 ש"ח עבור השמפו הפשוט ומגיעה עד 100 ש"ח ויותר עבור מכלים מקצועיים אשר משמשים גם את ספרי הכלבים. בושם לכלבים ינוע בטווח מחירים של 38 ₪ עד 70 ₪. מכלים מקצועיים וגדולים יותר יעלו יותר כמובן. מוצרי הדברה לכלבים ולחתולים ינועו במחיר של 50 ₪ עד 200 ₪. תלוי בין השאר אם מדובר באמפולות, תרסיסים, אבקות או קלורים נגד מזיקים.

מספר מוצרים וטיפים חשובים עבורכם:

  • אחד הדברים שכדאי לבחון במיכלי השמפו הוא האם ניתן למהול אותם במים. שמפו אשר מתאים גם למספרות מיועד לרוב למהילה, ואז מחירו לא יקר ביחס לסוגים הזולים של השמפו.
  • גם כאשר אנו רוצים לרכוש בושם לכלבים, כדי ליהנות מריח טוב, חשוב לשים לב שאנו רוכשים בושם שמותאם לעור הכלבים ולא לעור שלנו.
  • מוצרים נוספים שחשוב לרכוש לכלבים הם מוצרי הדברה. הקרציות והפרעושים מזיקים לכלבים ועלולים לגרום להם ולנו לפגיעות שונות, ולכן חשוב להקפיד להדבירם לפי הצורך.

מוצרים משלמים

מוצרי בסיס כמו שמפו או בושם לכלבים הם לא המוצרים היחידים אשר ידאגו לטיפול של הכלב שלנו. מוצרים נוספים אשר יכולים להפוך את הכלב לחלק בלתי נפרד מהבית הם קולר או רתמה מעוצבים, פפיונים לשיער ובחורף אנו יכולים למצוא גם ביגוד לכלבים אשר לא רק נראה עליהם יפה אלא גם מגן על חלק מהכלבים מפני הקור, במיוחד על הכלבים הקטנים שמתחילים לסבול ונמנעים מטיולים בחוץ ברגע שיורד גשם.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן