כמה עולים מטפים לכיבוי אש?

מטף כיבוי אש

כפי שאתם בוודאי יודעים, אחד הדברים שחשוב להקפיד עליהם, הוא שבבית העסק שלכם, וגם בבית הפרטי שלכם – תמיד יהיה לכם ציוד איכותי לכיבוי האש. הציוד הבסיסי ביותר, הוא כמובן המטפים. המטפים אשר משמשים לכיבוי אש, כוללים מנגנון מיוחד אשר מאפשר גם להקטין את ממדי הדליקה, גם לחנוק את האש, וגם לתת טיפול ראשוני, עד שכוחות כיבוי האש יגיעו. כמובן שמכאן עולה שאלה חשובה – כמה בעצם עולים המטפים?

הקריטריונים שמשפיעים על מחיר המטפים

  • סוג המטף – יש מטפים מסוגים שונים, כאשר מטפים מסוימים נחשבים יקרים יותר באופן בסיסי מהאחרים. כך למשל, מטפי האבקה שנחשבים למטפים הנפוצים ביותר, נמכרים גם במחיר זול יחסית. לעומת זאת, מטפים אשר מבוססים על 2CO נחשבים למטפים שנותנים מענה רחב יותר ואף לבעיות ספציפיות מאד, ולכן גם המחיר שלהם הוא יקר יותר.
  • משקל – כיום, מטפים נמכרים למעשה במשקל. כמובן שמטף במשקל של 1 ק"ג יעלה פחות ממטף במשקל 2 ק"ג. עם זאת, אין להבין מכך שמטף שגול פי 2 גם יעלה פי 2. לעתים המחיר יהיה גבוה למשל רק פי 1.5, כך שמשתלם יותר לקנות מטף גדול, שגם יוכל לתת מענה ליותר זמן במקרה חירום.מטף כיבוי אש
  • מנגנון אוטומטי – רוב המטפים שנמכרים, הם בעלי מנגנון הפעלה ידני. עם זאת, ניתן לרכוש כיום מטפים לכיבוי אש עם מנגנון הפעלה אוטומטי שעולים יותר.

לקבלת הצעה עבור מטפים וציוד כיבוי אש – לחצו כאן

ומה המחיר הסופי?

המחיר הבסיסי למטף אבקה של 1 ק"ג, נע לרוב בין 170 ל 200 ש"ח, כאשר המחיר של מטפים יקרים יותר הוא לרוב בין 250 ל 300 ש"ח ל 1 ק"ג. יש לקחת בחשבון גם את העלויות של בדיקת הציוד לכיבוי האש, בדיקה שכדאי לבצע פעם בשנה דרך נציגים מוסמכים. עלות הבדיקה היא לרוב בין 20 ל 40 ש"ח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן