כמה עולים מתקני תצוגה לחנויות?

מערכות כיבוי אש למנדפים למסעדות

מתקני תצוגה לחנויות יכולים להיות חשובים מאוד, אפילו יותר מאשר המדפים עצמם. מהם מתקני התצוגה בדיוק? אלו מתקנים קיימים? ממי אפשר לקנות אותם? כמה הם עולים בממוצע? הנה כל המידע שאתם צריכים לקבל על המתקנים החשובים לחנות שלכם.

אלו סוגי מתקני תצוגה יש?

יכול להיות שאתם מתבלבלים בין מתקני תצוגה לחנויות לבין מדפים אך זה הזמן להבין מהם בדיוק המתקנים הללו ומדוע הם שונים. אמנם מתקני תצוגה לחנויות יכולים להיות דומים מאוד למדפים אך הם שם כולל לכמה דרכים שונות להציג מוצרים. יש מתקני תצוגה שיהיו דומים למדפים קטנים, יש אולמות תצוגה שיכולים להיות בצורת של לוח גדול שאפשר לתלות עליו כל מיני מתלים ועליהם לשים דברים במקומות גמישים מאוד, יש מתקנים תצוגה בדמות ויטרינה וכן הלאה. כל מתקן שמאפשר להציג את המוצרים בצורה פרקטית ומעוצבת יכולה להתאים לפי סוג העסק והמקום שיש בו.

ממי קונים מתקני תצוגה?

את מתקני התצוגה אפשר ליצור בעצמכם אך מוטב לקנות אותם מיצרנים מוכרים שיסדרו לכם את המתקנים גם בהתאמה אישית. אולי נדמה שמתקני לתצוגה לחנויות הם אינם מוצרים נפוצים אך יש לא מעט חנויות בכל עיר בארץ ולכן תמיד יהיה ניתן למצוא חברה אחת לפחות שמייצרת מתקנים מעוצבים וססגוניים. המתקן כמובן צריך להיות ייחודי אך נוח באותה מידה ולכן יש צורך להתאים אותו אישית במספר רב של פעמים. חשוב לזכור כי מתקני תצוגה יכולים להיות נוחים יותר כאשר מתאימים אותם אישית אם כי הם יהיו יקרים יותר.

כיצד נבחר את מתקן התצוגה?

כדי לבחור את מתקן התצוגה אתם קודם כל צריכים להבין מה תשימו עליו והיכן הוא אמור להיות בחנות. ללא הנתונים הללו בלתי אפשרי לבחור מתקן תצוגה כיוון שכנראה לא תתאימו אותם נכון ולא משנה כמה מעוצבים הם יהיו לבדם, אולי לחנות הם בכלל יתאימו. כדי לבחור את מתקן התצוגה הכי טוב שיש מומלץ לבחון את הקטלוגים שכל כל החברות שפועלות בשוק, את המחירים שלהם ואת האמינות שלהם וכמובן גם זמני האספקה, ואז לבצע בחירה מחושבת עם כל הפרמטרים.

מתקני תצוגה לחנויות

כמה עולים מתקני תצוגה?

·         גם כדי להבין אלו חברות מוכרות מתקני תצוגה לחנויות וגם כדי להבין כמה מתקנים אלו צריכים לעלות, יש צורך לבצע סקר שוק מעמיק. ככל שתבצעו סקר שוק מעמיק יותר תיחשפו לאפשרויות רבות יותר עד אשר תבינו מה המתקנים הכי טובים עבורכם. כמובן שאפשר לקנות חלק ממתקני התצוגה במקום אחד וחלק אחר דרך חברה אחרת אך תיקחו בחשבון שיש בזה חיסרון.

אם תקנו כמות גדולה של מתקני תצוגה דרך חברה אחת יש סיכוי טוב יותר שיעשו לכם מחיר טוב יותר. כמובן שתצטרכו להתמקח אך בכל זאת זו תהיה קניה נוחה יותר. המחיר נע בטווח של 50 שקלים עד מאות, תלוי בגודל ובסוג החומר שמרכיב את המתקן.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן