כמה עולים ניתוחים פלסטיים בישראל לעומת שאר העולם?

462453677העידן בו אנו חיים שם את המראה החיצוני במקום גבוה מאד בסדר החשיבות של אנשים רבים בעולם כולו. זו הסיבה י רבים ורבות בוחרים לשפר את המראה החיצוני ולהצעיר אותו בעזרת טיפולים שונים כדוגמת הבוטוקס.

גברים ונשים בכל רחבי העולם שואלים את עצמם כמה עולה בוטוקס ואיך אפשר לבצע ניתוחים פלסטיים בעלות מינימאלית. מה שנחשב בעבר לטיפול מותרות הרלוונטי רק עבור חלק מצומצם באוכלוסיה, הפך עם השנים לחלק בלתי נפרד מאיכות החיים המודרנית.

כיום ניתן לנצל את היתרונות של הרפואה המודרנית על מנת לשפר את המראה האסתטי, את תחושת הביטחון ואת הדימוי העצמי. לניתוחים מן הסוג הזה יש יתרונות רבים והם כמעט אינם מלווים בתופעות לוואי. אחוזי ההצלחה שלהם מרשימים ולכן הם פופולאריים בישראל ובמדינות נוספות. יחד עם זאת, כדאי לשאול כמה עולים הניתוחים ולבצע השוואה מול פעולות דומות במקומות אחרים.

גורמים המשפיעים על המחיר

יש מספר פקטורים הקובעים את העלות של הניתוחים:

א. השתתפות קופת חולים – במדינת ישראל ניתן להשיג את השתתפות קופות החולים בחלק מהניתוחים. השתתפות זו מותנית בסוג הביטוח הפרטי ובתשלום החודשי המועבר על ידי הלקוחות, אולם היא יכולה לחסוך עשרות אחוזים על הטיפול.

 

ב. סוג הניתוח – זהו מאפיין משותף לישראל ולשאר העולם. ככל שהניתוח מורכב ורגיש יותר, כך צפוי המחיר שלו לעלות. ההבחנה העיקרית היא בין ניתוח הגדלת חזה, ניתוח הקטנת חזה, ניתוח שאיבת שומן וניתוחי בוטוקס.

 

ג. היצע – בישראל יש היצע רחב יחסית של מנתחים פלסטיים, לעומת מדינות במזרח אירופה או באסיה בהן המספר קטן. היצע תורם לתחרות ומוריד את המחירים לטובת לקוחות השואלים כמה עולה בוטוקס.

 

טווח מחירים

באופן עקרוני, ניתוחים פלסטיים פשוטים כמו הסרת נקודת חן עולים 180-250 ש"ח ויש בהם השתתפות של קופת החולים. ניתוחים מורכבים יכולים להגיע לעלות של 15,000-25,000 ש"ח ומעלה, בהתאם למצבו הרפואי של המטופל ולהמלצות אנשי המקצוע. זהו טווח מחירים רחב הקיים בישראל ובמדינות אחרות.

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן