כמה עולים ניתוחי חזה?

ניתוח הקטנת חזה

טיפולים אסתטיים מסוג ניתוחי חזה מבוצעים בקרב נשים בטווח רחב של גילאים. הניתוח מסייע לשפר את הדימוי העצמי, הוא מומלץ על ידי רופאים ולעיתים הוא גם מסובסד מטעם קופות החולים או חברות הביטוח. הניתוחים מנוהלים תחת פיקוח ובמרפאות פרטיות בכל רחבי הארץ. תהליך ההתאוששות מהניתוח קצר יחסית ויש לבצע אותו לאחר סקירה מוקדמת של ההיסטוריה הרפואית של המטופל.

יש סוגים שונים של ניתוחי חזה מתוכם ניתן לבחור. האפשרויות הנפוצות כוללות ניתוחי הגדלת חזה, הרמת חזה ושחזור שד. עם זאת, יש להבחין בין טיפולים קוסמטיים להגדלה, הקטנה ושחזור שד לבין ניתוחי הסרת שיער באיזור החזה המיועדים בעיקר לגברים.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

אלו הגורמים העיקריים שקובעים כמה יעלו ניתוחי חזה:

א. סוג השתלים – בניתוחי הגדלת חזה המחיר נקבע על פי סוג השתלים. שתלים אנטומיים עולים מעל 5,000 ש"ח, לעומת שתלים זולים יותר. הדבר החשוב הוא לבדוק האם השתלים מאושרים על ידי גופים בינלאומיים והאם הם מגיעים עם תו תקן.ניתוח קוסמטי בשדיים

ב. מצב המטופל – כל ניתוח חזה נקבע על פי מצב המטופל והצרכים הספציפיים שלו. לרוב לא ניתן לקבל הצעת מחיר בטלפון, כי נדרשת בדיקה יסודית שמבוצעת במרפאה. מצב המטופל הוא פקטור משמעותי לקביעת המחיר ואופי הניתוח.

ג. מספר הטיפולים – יש ניתוחי חזה שמבוצעים במספר טיפולים. ככל שהטיפול דורש יותר מפגשים, כך צפוי המחיר שלו לעלות. יחד עם זאת, לרוב נהוג לתת הצעת מחיר כללית על הטיפול ולכלול בתוכו את המפגשים השונים.

ד. מוניטין והמלצות – מכוני קוסמטיקה מקצועיים ומנתחים בעלי מוניטין חיובי יגבו מחיר גבוה עבור הניתוחים. כדאי לקבל המלצות מלקוחות קודמים ובכל מקרה להגיע לפגישת היכרות לא מחייבת על מנת להתרשם מהמקום.

טווח מחירים

ניתוחי הקטנת חזה עולים 12,000-21,000 ש"ח, בעוד ניתוחי הגדלת חזה עולים בממוצע 17,000 ש"ח. קשה יותר לקבוע את טווח המחירים של ניתוחי שחזור שד היות וניתן לבצע אותם בדרכים שונות, אך גם כאן מדובר על הוצאה ממוצעת של אלפי שקלים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן