כמה עולים סוככים לבית פרטי

סוככים

קצת קשה לדבר על המחיר של סוככים כי הם מושפעים ממגוון רחב של פרמטרים. במאמר הזה ננסה להסביר לכם לא רק כמה עולה סוכך אלא מה משפיע עליו כך שתוכלו לבחור את הסוכך הכי טוב עבורכם, וגם להיות עם היד על הארנק כדי לא לעקוף את התקציב המקסימלי שלכם.

תלוי בסוג הסוכך

אם אתם רוצים לבחור סוכך חדש תדעו שלא משנה עד כמה תסקרו את השוק ותחפשו את המחירים, לא תקבלו מחיר מדויק עד שלא תחליטו איזה סוג סוכך אתם רוצים. סוככים הם למעשה קטגוריה אחת גדולה מאוד והם מחולקים לעוד אפשרויות רבות. יש סוכך מאלומיניום, יש סוכך מעץ ויש גם סוכך מפלסטיק שיכול להיות פתרון טוב למקומות קטנים ולא בעייתיים מבחינת מזג אוויר. נעזוב לרגע את ההשוואה בין כל האפשרויות הללו כי הרי היא יכולה להיות ארוכה מאוד וכוללת שוני ברמתה עמידות, העיצוב ורמת התחזוקה, אך כל אלו משפיעים כמובן גם על המחיר, לעתים אפילו באופן משמעותי.

תלוי בגודל הסוכך

ככל שהסוכך יהיה גדול יותר כך הוא יהיה יקר יותר ונדמה שזו משוואה די ברורה שאפילו לו צריך להסביר. דווקא על הפרמטר הזה אין לכם כל סיבה לחסוך כי אתם צריכים קודם כל שהסוכך יהיה בגודל המתאים, כדי שתוכלו ליהנות מהגינה או המרפסת שלכם בלי כל חרטה לטווח הארוך. אם תקנו סוכך קטן יותר ממה שאתם צריכים רק כדי לחסוך, אחרי כמה חודשים תשכחו מהחיסכון שלכם כי הוא ייעלם עם כל ההוצאות בהמשך חייכם תתבאסו מאוד על מחסור של עוד מטר או חצי מטר לצל בגינה.

תלוי בסקר השוק

אם אתם מזמינים וכך גדול יותר אמנם המחיר יהיה יקר יותר אך הוא כנראה יהיה משתלם יותר, וקצת מיקוח מצדכם לא יזיק. עם זאת, מה שבאמת יהפוך את הקנייה שלכם לאטרקטיבית יותר היא סקר השוק שתבצעו. אם תבצעו סקר שוק תוכלו לקבל מחירים יותר נוחים, כאשר המחיר ש לסוכך ממוצע באופן כללי נע בין 300 שקלים למטר רבוע ועד 1000 שקלים להכי יוקרתי, עמיד ומעוצב שיש.

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן