כמה עולים סורגים לחלונות?

סורגים לחלונות יהיו המתקנים שיאפשרו לכם לישון שקט, כאשר אתם יכולים להיות רגועים כנגד פריצות במידה ואתם גרים בסמוך לקרקע, או להיות בטוחים שלא יאונה שום דבר לילדים שלכם כשאתם גרים בקומה גבוהה. עם זאת, המחירים לא תמיד זולים והגיע הזמן להבין מה המחירון הממוצע לעלות ההתקנה ולסורגים עצמם.

השקעה משתלמת לטווח הארוך

המחיר של סורגים לחלונות נקבע בעבור מטר אחד, כאשר בדרך כלל המחיר יתחיל מ-300 שקלים למטר רבוע אחד ויכול לעלות עד ל-1000 שקלים ואף יותר למטר בודד. אמנם ההשקעה הזו יכולה להיתפש כיקרה במיוחד אך במידה ומשקיעים בסורגים טובים ובהתקנה מקצועית, אין סיבה שהם לא ישרתו אתכם למשך עשורים שלמים, כאשר תחזוקה מינימלית במיוחד תידרש מכם. זו השקעה בטיחותית גם כנגד פריצות וגם לילדים שלכם ולכן חשוב להבין את החשיבות שלהם, הרי שלמניעת תאונות אין באמת סכום הולם וזה שווה את הכול.

כמה עולים סורגים לחלונות?

• סוג הסורגים משפיע מאוד על העלות יחד עם העיצוב של הסורגים. ככל שהסורגים יהיו חזקים יותר הם יעלו יותר, כמו גם הגודל שלהם שמשפיע גם הוא. סורגים ישרים ללא עיטור מיוחד יעלו בין 300 ועד 500 שלים למטר, תלוי כמובן בעובי שיכול להשתנות וברמת הגימור והצבע.

• סורגים מעוטרים יזנקו למחיר של 600 ועד 800 שקלים וגם כאן ניתן להגיע למחירים גבוהים יותר לפי איכות ועיצוב הסורגים. סורגים אלו נפוצים בבתים פרטיים צמודי קרקע.
• מי שרוצה ללכת רחוק יותר יכול לרכוש סורגים שקופים. סורגים לחלונות אלו אינם נראים כלל והם מגנים בדיוק באותה צורה והם יעלו בין 1200 ל-1400 שקלים למטר רץ אחד.

מינימום הזמנה ועלות התקנה

למרות המחירים שיהיו במאות ולעתים באלפים, יש עוד מחירים שתיאלצו לשלם. ראשית, מחיר ההתקנה. ההתקנה עצמה יכולה לעלות בין 200 ועד 500 שקלים, תלוי כמה סורגים אתם רוצים להתקין, אלו סורגים ותלוי גם חברה. זה הזמן להבין שעדיף להתקין אצל חברה מקצועית ולא לחסוך על איכותה וניסיונה הרי בסופו של דבר לבטיחות מלאה אי אפשר להתפשר. שנית, אל תשכחו שנהוג לשלם גם טיפ, ופה אתם יכולים לבחור כמה שבא לכם וכמובן אם בכלל, הרי אתם לא מחויבים. בדרך כלל החברות עובדות עם לקוחות לפי מינימום הזמנה, כך שלא תמיד תוכלו להתקין סורג אחד בלבד, דבר שצריך לקחת בחשבון.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן