כמה עולים סחלבים בחנות פרחים?

כמה עולים סחלביםאין ספק שאם יש פרח שנחשב יוקרתי במיוחד – זהו פרח הסחלב. הסיבה לכך היא שלסחלב יש מחזור חיים ארוך מאד ביחס לפרחים אחרים. טיפול והשקעה בפרחי הסחלב שלכם, יאפשרו לכם ליהנות מהם לאורך זמן, ואין מראה יפה יותר ומושך יותר, ממראה של סחלב פורח. כדאי כמובן לדעת אם כך, כמה עולים סחלבים, שכן מדבור לא פעם על השקעה שהיא לא קטנה בכלל. אז מה משפיע על המחיר של הסחלב?

כך תתמחרו את הסחלב

●       פריחה – בכדי להבין כמה עולים סחלבים, יש לשאול קודם כל מה המצב שלהם בעת הרכישה. אם הסחלבים מגיעים אליכם במצב שבו הם פורחים ומלבלבים – המחיר שלהם יהיה גבוה יותר באופן משמעותי. לעומת זאת, סחלבים סגורים שיפרחו רק בעונה הבאה אמנם ידרשו מכם סבלנות – אבל הם יכולים להיות זולים יותר באופן משמעותי, ופער המחירים כאן הוא עצום.

●       אזור הרכישה – כדי לדעת כמה עולים סחלבים, כדאי לזכור שהמחירים באזור המרכז יכולים להיות גבוהים יותר מאזורים אחרים. עם זאת, כשמדובר על חנות פרחים פתח תקווה, יש לזכור שבתוך אזור המרכז – המחירים שהיא תציע לכם, יכולים להיות נמוכים יותר באופן משמעותי, ולכן רבים פונים אל חנות פרחים פתח תקווה בכדי ליהנות מסחלבים איכותיים במחירים נמוכים יותר.

●       זן הסחלב – ישנם זנים של סחלבים שנחשבים פופולריים יותר, משום שמחזורי הפריחה שלהם מוכרים וקבועים והם קלים יותר לגידול, ולכן גם המחיר שלהם גבוה יותר. כך לדוגמה, זן הפלונפסיס נחשב לזן נוח במיוחד.

●       גובה – לכל סחלב יש גובה מקסימלי שאליו הוא יכול להגיע. בכדי להבין כמה עולים סחלבים, יש לזכור שככל שפוטנציאל הצמיחה של הסחלב לגובה הוא גבוה יותר – כך מחירו עולה.

אז מה המחיר הסופי?

אם כך, כמה עולים סחלבים, בהנחה שאתם רוכשים אותם דרך חנות פרחים פתח תקווה? המחירים הם כאמור מגוונים ותלויים בסוג הסחלב ומצב פריחתו. המחיר לצמח בודד מתחיל לרוב ב60 ש"ח, ויכול להגיע גם ל250 ש"ח – תלוי כאמור במצבו של הסחלב.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן