כמה עולים קישוטים לסוכה?

המחיר של קישוטים לסוכה לא תלוי רק ביצירתיות ובמוטיבציה שלכם. הנה הגורמים המשפיעים על המחיר וטיפים שיעזרו לכם לעבור את החג בשלום 

קישוטים הם חלק בלתי נפרד מחג הסוכות. פעוטות, ילדים וגם בני נוער מחכים כל השנה כדי לקשט את הסוכה עם מגוון עצום של צבעים, צורות, דגמים וציורים. אך בעוד
בעבר רוב הקישוטים הוכנו בבית, הרי שכיום ניתן לרכוש פתרונות עיצוב מהודרים ואקסקלוסיביים. התחרות על הסוכה הכי יפה בשכונה עולה מדרגה ולכן צריך להיות מוכנים.

יש חשיבות סמלית לקישוטים הנתלים בסוכה ולא כדאי להקל בהם ראש. במילים אחרות, קישוטים הם לא פריבילגיה של משפחות עם ילדים. אפשר לראות את הקישוטים בסוכות של בתי כנסת, במוסדות ציבוריים ולמעשה בכל סוכה המפוזרת ברחבי הארץ. ללא הקישוטים אי אפשר להפוך את הסוכה למקום מזמין ובולט ולכן יש להם תפקיד פונקציונאלי.

גורמים המשפיעים על המחיר

אלו הפרמטרים העיקריים שקובעים כמה עולים קישוטים לסוכה:

א. כמות הקישוטים – כל אחד יכול לבחור את כמות הקישוטים המתאימה עבור הסוכה שלו. יש כאלה שיקשטו את הסוכה ולא יוותרו על אף סנטימטר פנוי, לעומת אחרים שיעדיפו מספר מצומצם של קישוטים גדולים. כמות הקישוטים תעלה את המחיר הכללי של בניית הסוכה.

ב. איכות הקישוטים – כמו בתחומים אחרים, גם כאן יש משמעות גדולה לאיכות המוצר. קישוטים איכותיים ועמידים יעלו יותר מקישוטים רגילים המחזיקים מעמד רק חג אחד בלבד. בהקשר הזה רצוי לחשוב על הטווח הארוך ולהגדיר את המטרות והצרכים. אם רוכשים קישוטים לסוכה בתור מתנה לחבר או בן משפחה, כדאי להשקיע ולבחור מוצר איכותי. מנגד, בני זוג החוגגים בפעם הראשונה עם סוכה מאולתרת יכולים להסתפק בקישוטים קצת פחות אקסקלוסיביים.

ג. מקום הרכישה – זול ומשתלם יותר לרכוש קישוטים לסוכה דרך אתרי האינטרנט. כמעט כל החנויות בארץ נערכות לקראת סוכות עם מבצעים מיוחדים וגם באינטרנט יש דריכות דומה. מבחינת הלקוח, המשמעות היא שאפשר לנצל את ההזדמנות ולרכוש ערכת קישוטים במחיר מיוחד. ערכת הקישוטים הזה מתאימה לסוכה ואפילו עולה בקנה אחד עם תקנות חז"ל וההלכה היהודית. מעבר לכך, תמיד אפשר לרכוש רק את חומרי הגלם עבור הקישוטים ולתת לילדים להשתולל.

טווח מחירים

קשה לקבוע בצורה חד משמעית כמה עולים קישוטים לסוכה. טווח המחירים מתחיל משקלים בודדים בלבד עבור קישוט אחד ויחיד, ומגיע עד מאות שקלים לערכת קישוטים מפוארת. הכל תלוי בסופו של דבר בצרכים ובהעדפות האישיות שלכם.

זכרו כי המחיר של קישוטים לסוכה משתלם בטווח הארוך ובכל מקרה אי אפשר לוותר עליהם. בדקו אילו קישוטים מתאימים לסוכה שלכם מבחינת גודל ואל תתביישו להתייעץ עם אנשי מקצוע. בנוסף, בררו האם ישנם קישוטים ישנים ברחבי הבית אותם ניתן לשדרג לקראת החג.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן