כמה עולים שירותיו של בלש פרטי?

בלש פרטי

בלש פרטי – כל מה שרציתם לדעת

בלש פרטי הינו איש מקצוע, אשר בישראל מחויב ברישיון על מנת לעבוד ככזה. בלש פרטי עוסק בניהול חקירות בתחומים מגוונים – החל במעקב אחרי בני זוג על מנת לאשש או להפריך בגידה, מעקב אחר חייבי כספים, איתור אישים ונכסים, מסירת מסמכים משפטיים ועוד. המקצוע דורש אחריות רבה, יכולות מעקב וכמובן דיסקרטיות מלאה. בלש פרטי מקצועי מקבל לידיו בדרך כלל את בקשת העבודה ויודע להציע ללקוח את הפתרונות המתאימים ביותר על מנת לענות על צרכיו.
עלות השירות של בלש פרטי משתנה כמובן ממשרד למשרד, ומושפעת כמובן מטבעה של העבודה ומהותק והניסיון של הבלש.

הפרמטרים אשר משפיעים על מחיר השירות

• אופי המשימה – משימות שונות דורשות משאבים ושעות עבודה בהיקפים שונים, ולכן לא מפתיע שהן מתומחרות באופן שונה. חקירות אשר במהלכן נדרש החוקר לבדוק מספר פרמטרים, כגון היסטוריה כלכלית, חובות ומשאבים יכולה לעלות עד 6,500 ש"ח, ואילו מחירו של איתור של גורם רלוונטי לצורך מסירת מסמכים משפטיים ינוע סביב 500-1000 ש"ח.
שירותים נוספים שמציעים משרדי חקירות כוללים גם בדיקות לאיתור אמצעי ריגול במשרד, בבית או ברכב. אלו מתומחרים לרוב בכ-1000 עד 2000 ש"ח.
• שעות מעקב והוצאות רכב – באם לא נסגר מראש מחיר מוסכם למשימה או לחקירה, יתכן והחיוב יתבצע על בסיס שעות מעקב. שעת עבודה של בלש פרטי מתומחרת בכ-300 עד 500 ש"ח. לכך יש להוסיף הוצאות רכב. נהוג לסכם בהצעת המחיר את שעות העבודה וההוצאות הצפויות מראש, ובמידה ואלו חורגות מהמסוכם בסופו של דבר, ישתנה המחיר בהתאם.
• כוח האדם – משימות מורכבות וארוכות טווח יכולות לדרוש יותר מחוקר אחד, ועל כן המחיר יהיה בהתאם.

בלש פרטי – איש מקצוע לכל דבר

זכרו שכמו בכל תחום אחר בחיים בו אתם נדרשים לאיש מקצוע, אין תחליף לניסיון ולמקצועיות. לרוב מי שפונה לבלש פרטי עושה זאת משום שמדובר בעניין בעל חשיבות עליונה – איתור נכסים או בעלי חוב, עתיד הנישואין שלו, חשש מריגול עסקי ועוד. בתחומים חשובים אלו אין תחליף לידע, אמינות ודיסקרטיות.

בלש פרטי

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן