כמה עולים שירותיו של עו"ד פלילי?

לדאבוננו, ישנם לא מעט מקרים בהם השירות עורך דין פלילי הוא הכרחי. באיחול שלם שאף אחד מאיתנו לא יגיע לסיטואציה זו, הכנו עבורכם מידע חשוב בנושא הדין הפלילי. אם אתם תרים אחר שירותיו של עורך דין בתחום זה, ישנם מספר דברים שכדאי לדעת.

שירותיו של כל עורך דין, בכל תחום, עשויים להיות יקרים למדי. בין אם אתם זקוקים לשירותיו של עו"ד פלילי או בתחום אחר, תמיד כדאי לדעת מה מחירי עו"ד פלילי ומי נחשב מומלץ בתחום, עם אילו עורכי דין ניתן לקיים פגישות ייעוץ בעלויות נמוכות ועוד. אז עבור מה נדרשים שירותיו על עו"ד בתחום הפלילים? ובכן, אין ספק שאנחנו חיים בחברה המתירה מעשים מסוימים, בעוד שחלקם האחר של המעשים אסורים על פי החוק ועל פי מוסכמות חברתיות לפעמים.

מחירי עורכי דין פליליים

היות ואנחנו חיים באורגניזם, חברה הניזונה האחד מן השני, מן הראוי שיהיו חוקים של "עשה ואל תעשה", המוגדרים על פי החוק הקבוע בחוקה או בחקיקה. עורך דין בתחום הדין הפלילי עוסק באי-אלו חוקים אשר אנשים עשויים לעבור עליהם, בעוד שהענישה על עבירות שונות תמיד תשתנה בהתאם למקרה העבירה עצמו.

במקרים בהם אתם צריכים להיפגש עם עו"ד בתחום הפלילים, מומלץ קודם כל לעיין במחירונים הרלוונטיים. במקרה הזה, מחירון עו"ד פלילי יהיה זה שתצטרכו לעיין בו. בעוד ששעת ייעוץ עם עו"ד פלילי תעלה בין 500 ₪ ל-600 ₪, שעת ייעוץ הכוללת אפיון של מסמכים תעלה בין 900 ₪ ל-1,000 ₪.

שירותי עו"ד פלילי מחירים

אם ישנו הצורך להכין כתב הרשאה כללי, תמחור שירות זה ינוע בטווח של 400-450 ₪. אם אתם צריכים לקבל חוות דעת כתובה מעורך הדין שלכם, מחיר חוות הדעת ינוע בין 800 ₪ ל-950 ₪. לא עלינו, ישנם גם מקרים חמורים יותר, המצריכים את הסיוע של עורך דין בדין הפלילי.

אם חס וחלילה ישנו הצורך בכתב אישום בעוון של גרימת מוות, נהוג לתמחר זאת בטווחי מחירים של 5,000 – 5,300 ₪. למעט מקרים אלו, ישנם מקרים רבים ונוספים המצריכים את שירותיו של עו"ד. אם אתם צריכים לשכור את שירותיו של איש מקצוע זה, חשוב מאוד לפעול על פי המלצות, ולבחור את עורך הדין הנכון.

ואם אין לי המלצות על עו"ד מומלץ?

במקרים בהם אין בידיכם המלצות על עורכי דין רלוונטיים למקרה שלכם, תמיד אפשר לבצע שיחות טלפון ולקבוע פגישות עם עורכי דין שונים.

לרוב, יהיה מומלץ לבחור את עורך הדין על פי ההתמחות שלו ולפי הניסיון שלו. בימינו הדיגיטליים, כל עו"ד מפרסם את ניסיונו המקצועי באתר אינטרנט משלו, כך שלא אמור להיות קושי משמעותי באיתור עורך דין פלילי. והכי חשוב, שמרו על עצמכם.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן