כמה עולים שירותי אחסנה?

שירותי אחסנה

שירותי אחסנהלא פעם, אתם מבינים שאתם נדרשים לשירותי איכותי בתחום האחסנה. מתי אתם זקוקים לאחסנה מקצועית? אם אתם מתכננים למשל לעבור דירה – אך בפרק זמן ארוך, ולא מעוניינים להוביל ישר את כל הפריטים לדירה החדשה. גם במעבר של משרד, יש לעתים צורך בשירותי אחסנה. במצב של נסיעה ארוכה לחו"ל – אפשר שתרצו להיעזר בשירות לטובת שמירה על החפצים כולם. גם במקרים שבהם אתם פשוט זקוקים לחלל נוסף, כדי לשמור פריטים שהשימוש בהם פחות תכוף – שירותי אחסנה הם פתרון מעולה. אבל מעל לכל עומדת שאלה חשובה – כמה זה עולה?

מה משפיע על המחיר של השירות?

אחסנה קצרה או ארוכה?

אחד הקריטריונים שמשפיעים באופן משמעותי על מחיר השירות, הוא בשאלה האם מדובר על אחסון לטווח הקצר או הארוך. בעקרון, הטווח הארוך מגודר לרוב במספר חודשים, בעוד שאחסנה קצרה נמדדת במספר ימים או שבועות. לכאורה, הסכום הסופי הכולל של האחסון לטווח הארוך יהיה גבוה יותר, אך מבחינת פריסת התשלומים, והתשלום לכל יום – הסכום הוא נמוך יותר (כלומר, אם אתם יודעים מראש שאתם זקוקים לאחסנה לטווח הארוך – ציינו זאת, ואל תאריכו את התקופה בכל פעם, שכן הדבר יהיה כרוך בסוף בעלויות גבוהות יותר).

כמות התכולה

את כמות התכולה שמאחסנים, נהוג לרוב למדוד בחדרים, משום שקשה להעריך את האחסנה לפי כמות הפריטים סה"כ. המחיר עבור שירותי אחסנה אם כן, פשוט תלוי בכמות החדרים, כאשר באופן טבעי, ככל שיש יותר חדרים – כך השירות יקר יותר. עם זאת, כמובן שבמידה ואחד החדרים בדירה הוא ריק לגמרי, או כמעט ואין בו פריטים – הבר נלקח בחשבון.

ייעוץ לאריזה

מאחר שלפני האחסון, יש צורך גם לארוז את כל הפריטים, עולה השאלה האם במסגרת שירותי האחסנה שאתם מקבלים, אתם מקבלים גם ייעוץ עבור האריזה עצמה. בחלק מהמקרים, שירות זה ניתן במסגרת המחיר הסופי, ובחלק מהמקרים מדובר על תוספת מחיר.

הובלה

אחסנה כוללת כמובן את ההובלה של כל הפריטים אל המחסנים של חברת האחסנה. כמובן שעבור שירותי ההובלה יש לשלם סכום נוסף. שימו לב, שאם תרצו לקבל שירותי הובלה בעת הפריקה של החפצים המאוחסנים למקום חדש – הדבר כרוך בתשלום נוסף.

ביטוח ושמירה

שימו לב שבעת שהחפצים שלכם שמורים במחסנים, אזי אתם גם מקבלים עבורם ביטוח ואחריות. כלומר – אם קורה להם משהו רע, אתם אמורים לקבל פיצוי מתאים. הדבר כמובן, נכלל במחיר שאתם משלמים.

ומהי העלות הסופית?

טווחי המחירים של שירותי אחסנה נקבעים כך. עלות חודשית לאחסון של דירת שני חדרים נעה בין 300 ל 700 ש"ח. העלות לאחסון של דירת שלושה חדרים בין 500 ל 900 ש"ח. המחיר של דירת 4 חדרים לחודש יכול להגיע ל 1,000 ש"ח, וליותר מכך – המחירים יכולים להגיע ל 1,300 ש"ח. טווח המחירים נקבע כאמור גם לפי הכמות הסופית שיש לאחסן בסוף, שירותים נוספים שאתם מעוניינים לקבל, ועלויות הביטוח על התכולה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן