כמה עולים שירותי גריסה?

שירותי גריסה

לעתים אנו לא נוכל להסתפק במגרסה משרדית רגילה לטובת גריסה של מסמכים. בחלק מהעסקים והמפעלים, יש צורך בגריסה בכמויות עצומות – כולל גריסה של עשרות אלפי עמודים בזמן קצר מאד, וכן גריסה של דפים עם סיכות מתכת שונות. כמו כן, יש צורך גם באיסוף של כלל החומר הנגרס ופינויו לאתרי הטמנה. פעמים רבות, אנשים אשר זקוקים לכך – פשוט פונים אל שירותי גריסה מקצועיים. קיימים מקרים בהם חומרי הגריסה עשויים לכלול חומרים רגישים או סודיים בעלי סיווג דיפלומטי, ביטחוני ואף מדיני. יש כמובן צורך לדעת, מהו המחיר של השירותים הללו, ומה יכול להשפיע על המחיר הסופי.

כך מחליטים מהו המחיר עבור השירות

  • שירות אצלכם או אצל המפעל – קודם כל, יש הבדל מהותי במחיר של שירותי גריסה שמגיעים עד למקום העבודה שלכם, לבין שירותים שאתם מגיעים עד אליהם. מאחר שההגעה למקום שבו מתבצעת הגריסה כוללת מצדכם שינוע של כל החומר ופינוי זמן לכך, ברור ששירות זה יהיה זול יותר. לעומת זאת, כאשר השירות מגיע אליכם עם מכונת הגריסה, או לוקח את כל החומרים וגורס אותם במקום שלו, הרי שאתם מקבלים כאן שירות מלא ומקיף יותר – ולכן הוא גם יעלה יותר.
  • כמה חומר גורסים? – כמובן שעוד קריטריון שיכול להשפיע על המחיר של שירותי גריסה נוגע לכמות הגריסה. לרוב, נוטים לתמחר את המחיר בכמות הדפים אשר מסודרים בארגזים. יש מחירים קבועים לכמויות מסוימות של ארגזים: למשל כמות עד חמישה ארגזים, כמות בין חמישה לעשרה ארגזים, כמות מעל עשרה ארגזים, וכיו"ב. באופן טבעי, ככל שגורסים יותר – כך גם משלמים יותר.שירותי גריסה
  • השכרה של מכונות גריסה – חשוב מאד לזכור כי חברה שמספקת שירותי גריסה יכולה גם לספק לכם השכרה של מכונות הגריסה. ההשכרה משתלמת בעיקר אם הצטברה אצלכם כמות עצומה של גריסה שתרצו להיפטר ממנה באופן מרוכז במשך כמה ימים או שבועות.

אז כמה זה יעלה לכם בסוף?

המחיר הבסיסי לשירותי הגריסה, ינוע לרוב בין 500 לבין 1,000 ש"ח – תלוי כאמור בכמות החומר וגם היכן תתבצע הגריסה. כמו כן, אם ברצונכם לשכור את מכונת הגריסה לשימוש עצמי, המחיר לרוב יתחיל ב1,200 ש"ח וזאת לתקופה של שבוע לפחות.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן