כמה עולים שירותי חברת ניקיון לקראת פסח?

ניקיון לפסח

ניקיון לפסחהביקוש עבור שירותי ניקיון עולה בצורה משמעותית בשבוע שלקראת פסח. הסיבה לכך היא כמובן שיקולים של דת ומסורת, המחייבים ניקיון יסודי של הבית והפיכתו לכשר על פי ההלכה. יחד עם זאת, המשמעות הקונקרטית היא צפי לעליית מחירים.

כמו כל שוק משוכלל, גם בתחום בו פועלת חברת ניקיון קיימת משוואה של ביקוש והיצע. כל עוד הביקוש עולה וההיצע נשאר קבוע, אנו צפויים לחוות עליית מחירים. מצד שני, אפשר להתעודד בעובדה שיש מספר פרמטרים קבועים המשפיעים על המחיר.

פרמטרים לקביעת העלות של שירותי ניקיון

אלו הפרמטרים אותם תצטרכו לקחת בחשבון בעת השוואת מחירים עבור הניקיון:

א. איזור בארץ – המחירים באיזור המרכז גבוהים מהמחירים בצפון, בדרום ובפריפריה. הפער בין מנקה בתל אביב לבין מנקה באילת יכול להגיע ל-50%, בעיקר בתקופה העמוסה של החגים.

ב. גודל השטח – המחיר אותו גובה חברת ניקיון נקבע לפי גודל השטח וכמות הזמן אותו צריכים לבלות המנקים אצל הלקוח. שטח גדול יחייב הקצאה של ניקיון למספר שעות לפחות והמחיר יהיה בהתאם. רצוי לברר לגבי מבצעים מיוחדים ולנסות לנצל אותם לקראת פסח.

ג. סוג הניקיון – לא כל החברות מציעות את אותו סוג של ניקיון. יש לברר לגבי סוג הניקיון המוצע על ידי החברה ולהתאים בינו לבין צרכי הלקוח. בנוסף, יש ניקיונות הכוללים פינוי של ארונות, צביעה, שימוש במכונות ייעודיות ועוד.

טווח מחירים

אדם המעוניין להזמין ניקיון במרכז בשבוע שלקראת פסח ישלם בערך 40-100 ש"ח לשעה. במידה ומדובר על לקוח עסקי המזמין שירות דומה מחברה קבועה, ניתן יהיה ליהנות מהטבות מיוחדות. הדבר החשוב הוא לבחור היטב את החברה המבצעת ולא להתפשר על איכות הניקיון.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן